Sunday, November 26, 2006

:وبلاگ دانش آموزان مبا ر ز : اطلاعیه انجمن وبلاگ نویسان


روز دانشجو را به صحنه خيزش تبديل ميكنيم

دانشجويان _جوانان آزادانديش

بار ديگر روز 16 آذر كه يادآور روزتاريخي حركتها وخيزشهاي دانشجويي است فرا ميرسد و دراين روز به سنت هر ساله ,فرياد آزادي سر خواهيم دادوميدانيم كه امسال بدليل شرايط متحول بين المللي و منطقه اي, فرياد ما را جامعه بين المللي رساتر از هر ساله خواهد شنيد .

نظام حاكم در واپسين دوره حيات خود از طرفي تحت فشارجامعه بين المللي به لحاظ نقض شديد حقوق بشر ,اقدام براي ساخت سلاح اتمي , واز طرف ديگر بدليل سركوب فزاينده جوانان و زنان ميهنمان ,مورد اعتراض همگان قرار گرفته است .و با” ستاره دار كردن” !!! دانشجويان معترض و يا اخراج و محروميت دانشجويان از ادامه تحصيل و تحت فشار قرار دادن وبلاگ نويسان آزاده و نويسندگان و روزنامه نگاران ,ميخواهد به خيال خودش فضاي ملتهب و طوفاني جامعه را آرام كند,حال آنكه آتش زير خاكستر هر روز شعله ور تر ميشود و جوانان آزاده حاضر به سر فرود آوردن در مقا بل استبداد مذهبي نخواهند بود .

به همين دليل ما راه شهداي 16 آذر سال 1332 را ادامه خواهيم داد,آنهايي كه خونشان را براي نگاهباني از حرمت سنگر دانشگاه در پيشاپيش همه ما در اين مسير هزينه كردند و حاضر به تسليم در برابر استبداد نشدند .

بنابر اين با بي اعتنايي به همه شيوه ها و روش هاي اعمال فشار از عموم هم سنگران دانشجو و جوانان آزاده دعوت ميكنيم ,كه 16 اذر امسال, با حضور گسترده و پر شور خود در تجمعات اعتراضي به خصوص با توجه به انتصابات نمايشي خبرگان فرياد نه به استبداد مذهبي سردهند و در اين روز به حاكمان ولايت و جامعه بين المللي خواهيم گفت دانشجو مي ميرد ذلت نمي پذيرد.

با گذاشتن ميز كتاب و برپايي نمايشگاه عكس از فعاليتهاي دانشجويي ايران و برگزاري تجمعات , ياد و خاطره مبارزات دانشجويي را زنده نگاه ميداريم و تسليم فشارهاي دولت احمدي نژاد نخواهيم شد.

متعاقبا زمان و مكان تجمع را به استحضار دوستان خواهيم رساند

انجمن جوانان وبلاگ نويس در تهران

http://javananweblognevis.blogfa.com
gholeh501z@yahoo.com