Saturday, November 25, 2006

وبلاگ فهم: در ايران همه‌چی سرجاش است


مردم ايران اين روزها درگير مسائل زيادی هستند، از انرژی هسته‌ای گرفته تا سی‌دی فيلم زهرا امير ابراهيمی
، بی‌جهت نيست که اينهمه مطلب در مورد اين موضوعات نوشته می‌شود. ملت کلی مشغله دارند، وقت ندارند که افاضات جناب بوش و بلر را استماع کنند، تازه از اينها که بگذريم، انتخابات مهم خبرگان و شوراها هم در پيش است، مردم خود را آماده‌ی استقبال از اين رويداد مهم می‌کنند و منتظر هستند که به استکبار جهانی و بخصوص آمريکا نشان دهند که در صحنه هستند.

از مشکلات نه چندان بااهميت مسکن، بيکاری، اعتياد و نابهنجاری‌های اجتماعی که بگذريم که کلی دولت متعهد و خدمتگزار مشغول تهيه لوايح برای آنها است، يک عده‌ای از عناصر معلوم الحال در برخی شهرها تحرکاتی عليه مسوولان خدوم نظام اسلامی انجام می‌دهند و موجبات سلب آسايش مسوولان و برهم خوردن آرامش روانی مردم را فراهم می‌کنند، که مردم هم الحق و الانصاف با حضور محکم در صحنه جواب‌شان را داده‌اند و نگذاشتند که توهين به مقدسات ادامه پيدا کند، احسنت به اين مردم و آفرين به اين مسوولان.

در صفوف بهم فشرده در بانک و مغازه‌های شير اين تجليل و تحسين از مسوولان نظام است که از دهان مبارک مردمان شريف ايران‌زمين نثار آبا و اجداد مسوولان می‌شود. با اينهمه ارادت، خيلی بد است که رسانه‌های غربی واقعيات را منعکس نمی‌کنند. خودشان در کشورشان به بوش و بلر فحش می‌دهند، معلوم است که وقتی می‌بينند مردم ما قدر نظام، انقلاب و مسوولان را می‌دانند، ناراحت هستند و عصبانی می‌شوند، عصبانی هستند، باشند و از اين عصبانيت بميرند.

مسوولان ما از خدا و ائمه الهام می‌گيرند و در مقابل يک عده در غرب از شيطان دستور می‌گيرند، معلوم است که چشم ندارند احمدی‌نژاد نورانی و مرتبط با عالم بالای ما را ببينند. بايد هم چشم‌شان در سازمان ملل کور شود و چيزی را نبينند، اگر چشم داشتند که آن هاله‌ی نورانی که هفتاد ميليون مسلمان بسيجی ايرانی که هيچ، مردمان مسلمان و بلکه آزاديخواه سراسر جهان ديدند را می‌ديدند، اما نه تنها چشمانشان کور است که گوشهايشان هم کر است. اين خيلی بد است که صدای مردم آمريکا را نمی‌شنوند، مردم آمريکا از دست دولت‌مردان خود خسته شدند از بس حرف‌های تکراری شنيده‌اند و دروغ تحويل‌شان داده شده، بهتر است رفتار خود را عوض کنند و با محبت با دنيا برخورد کنند، همانطور که احمدی‌نژاد گفت بايد به خود بيايند.

سفرهای استانی مقام معظم رهبری و رئيس دولت و ديگر مسوولان نشان داده است که مردم مسوولانشان را از صميم قلب دوست می‌دارند. در همين سفر اخير، ميليونها نفر در مسير استقبال از رهبر در استان سمنان از چند روز قبل منتظر تشريف‌فرمايی معظم له بودند، افسوس و صد افسوس که رسانه‌های جهان در دستان يک مشت صهيونيست است که با اسلام و انقلاب اسلامی دشمنی دارند و الا چندين انقلاب اسلامی در سراسر جهان شکل گرفته بود. البته به فضل الهی می‌بينيم که به علی‌رغم همه‌ی موانعی که ايجاد کردند، يک انقلاب اسلامی در لبنان صورت گرفت و اکنون در حال تشکيل دولت است و اميدواريم که دولت سيد حسن نصراله را در آن ديار تشکيل شود و مردم منطقه نيز از برکات انقلاب اسلامی برخوردار باشند.

يک عده‌ای هم در داخل برخی مسائل نااميد کننده را مطرح می‌کنند، اينها يا عامل دشمن هستند يا فريب‌خورده‌ی دشمن هستند. اما يک سخن با دشمنان ملت ايران، ملت ايران مصمم و با قدرت، پله‌های ترقی و پيشرفت را يکی پس از ديگری می‌پيمايد. شما مستحضر هستيد که شبيه‌سازی رويانا صورت گرفت، قدم بعدی، شبيه‌سازی انسان است که مراجع روشن‌انديش نيز آن را تاييد کردند و علی‌رغم اينکه در غرب و بخصوص در آمريکا، يک عده با برداشت مرتجعانه از کتاب الهی تحقيقات در اين زمينه را محدود کردند، نظام اسلامی با قدرت به پيش می‌رود و به يکی از پيشرفته‌ترين فناوری‌ها دست پيدا می‌کند