Friday, November 10, 2006

تاج سر ته بیدی ها و ارتباطش با شقیقه ایرانیان تبعیدی



.... چشم انداز "حقوق" بشری خودی ها / 157 ....
.....

می پندارند تنها آنانند که جز خير مردمی نمی خواهند. تا راه و رسم خودکامگی برقرارست جز اين نيست. تکرار و تکرار.

حاج آقا بهنود
برنده جایزه مدقوعاتی پنج تن آل عبا
سه ‌شنبه ۱6 آبان1385 - 7 نوامبر 2006
http://behnoudonline.net/2006/11/061107_018411.shtml


یادتان هست که در ماجرای اعتصاب اتوبوس‌‌رانان در تهران، ماجرا به کجا کشید؟ ... حالا هم ماجرا همین شده است. من جای راننده‌ی اتوبوس‌ام و حقوق بیش از یک‌سالم را نگرفته‌ام ... و حسین باستانی که اتفاقا تا همین چند سال به عنوان کارمند رسمی ریاست جمهوری برای رییس‌جمهوربولتن درست می‌کرده است، جای دولت احمدی‌نژاد را گرفته است.

با اینکه از دیروز عصر ...اعتصابم را داوطلبانه شکستم تا روند اطلاع‌رسانی روز مختل نشود، کارمند سابق ریاست جمهوری آقای حسین باستانی، برداشته و چند سرباز نیروی انتظامی را آورده و نشانده پشت فرمان «روز» تا مجبور نشود حق و حقوق من را بدهد

من که برای رادیو فردا و جمهوی‌خواهان و رادیو زمانه هر کس و ناکسی یا مشاوره‌ی فنی داده یا وب‌سایت درست کرده‌ و خواهم کرد -- چرا باید تنها این بلا را سر «روز» بیاورم؟ فکر می‌کنید من با رادیو فردا یا تحاد جمهوری‌خواهان هیچ اختلاف فکری‌ای ندارم و آن‌وقت با «روز» که نزدیک‌ترین مواضع سیاسی را به من دارد آن قدر اختلاف دارم که حاضر باشم چنین ریسک بزرگی کنم که ...؟

درخش ا.ن
پنج شنبه 18 آبان ۱1385 - 9 نوامبر 2006

http://i.hoder.com/archives/2006/11/061109_015640.shtml

..........................



..
برای همین دیگر کاریکاتور هیچکدام را نمی‌کشم

کاريکاتوريست عصباني "ته بيدي"



................................

بدان ایدک الله فی الدارین که اصلاح طلبی یک خواست اجتماعی است… و آن ده میلیون نفری که به هاشمی رفسنجانی رای دادند، اینها پشتوانه بزرگ رفتار عقلانی جامعه ایران در سی سال گذشته اند...
.لطف روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد.

حضرت آقای ا . ن
"گو . ا" ی ا .ن لاین
http://news.gooya.com/nabavi/archives/035516.php




"درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات
و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند"

حاج آقا بهنود
برنده جایزه مدقوعاتی پنج تن آل عبا
http://behnoudonline.com/2005/08/050820_009541.shtm