Thursday, November 23, 2006

وبلاگ گیسو: پس کجا رفته...؟ غیرت مردای ... این شهر شلوغ ...؟


چی بودیم و چی شدیم؟

این موزیک رپ در مورد زهرا امیر ابراهیمی هنرپیشه سریال های تلویریونی است که این روزا حرف زدن درباره اش نقل مجالس بسیاری از بیکاران و بیعاران شده. خدایی مردم ما اگه این همه وقت و انرژی که واسه این کار(بردن آبروی او و پخش سی دی هایش) گذاشتند، صرف گرفتن حق و حقوق طبیعی شون کرده بودند الان دیگه مجبور نبودیم بعد از ۲۷ سال باز هم آخوند جماعت را در حال حکومت کردن ببینیم.

خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد از مردممون نا امید شدم. حکومت اسلامی آخوندی همه چیز ما رو که گرفت هیچ، صفات اخلاقی خوبمون را هم از بین برد..باعث شد خیلی راحت پا روی اخلاقیات بگذاریم.

در گذشته ای نه چندان دور ایرانیان مردمانی با غیرت و شرف بودند... در گذشته ای نه چندان دور مردان آن سرزمین به زنان( حتی غریبه) احترام می گذاشتند ولی متاسفانه نسل جدید ( اکثرشون) که همه فرزندان انقلاب اسلامی اند کمتر بویی از انسانیت و شرف و غیرت برده اند. در گذشته اگر زنی مزاحم خیابانی پیدا می کرد مردم به طرفداری از او بر می خواستند ولی حالا با چشم خودم در ایران دیدم که از پسر بچه های دبستانی تا پیرمرد های پا لب گور، در کوی و برزن مشغول چشم چرونی و متلک های زشت بار دختران و زنان کردن هستند.

خواهرم برام تعریف کرد که سی دی کذایی حتی بین بچه های دبستانی هم پخش شده!

و برام گفت وقتی به آشنایی که مشکلات مالی و کاری داشت تلفن زده بود تا حال و روزش را بپرسه، طرف انگار نه انگار که دارند از کار بیکارش می کنند و تمام حق و حقوق قانونی اش را می گیرند، بیشتر وقت درباره سی دی کذایی گفته و این که طرف خود خودش بود!

متاسفم!

این بود ثمره انقلاب...

کاش زهرا امیر ابراهیمی در ایران نماند و از دست چنین مردمانی به هر کجا که می تواند فرار کند. زندگی شخصی و هنری او نابود شده و مردم ایران هم به سبب بیکاری و بیعاری دست از سرش بر نخواهند داشت..پس بهترین راه برای او شاید فرار از دست همه بی وجدان ها و بی غیرت ها باشه.