Monday, December 26, 2005

وبلاگ مشاورتی/ اصلاحاتی "مشاور تپلی شیخ خندان عبا شوکو چی چی "


توضیحی در باره ی وبلاگ آقای خاتمی

آدرس را باز کردم.
دیدم اسم سایت، مردی با عبای شکلاتی است.
فردای آن شب ، مراسم چلچراغی ها بود.
در آنجا به عنوان یک سورپرایزگفتند که بروبچه ها این وبلاگ را درست کرده اند وبه آقای خاتمی هدیه کرده اند...

امروز رفتم دفتر آقای خاتمی که هم اصرار کنم ادامه دهد و هم پیشنهاد بدهم ... درست نیست اسمش این باشد.
شوخی هم کردم که مثل این میماند که من اسم وبلاگم را بگذارم تپلی با عمامه سیاه!

قرارشد که هم زودتر سایت رسمی آقای خاتمی راه اندازی شود... وهم در آن بخشی برای وبلاگنویسی باشد وهم گاهی در این وبلاگ مردی با عبای شکلاتی ... بنویسد. ولی دوست داشت اعلام شود این سایت و وبلاگ آقای خاتمی نیست...

یکشنبه ۴ دی ١٣٨۴ – ٢۵ دسامبر ٢٠٠۵
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307388


شب یلدای چلچراغ و مردی با عبای شکلاتی

دیروز یلدا را بر و بچه های مجله چلچراغ با حضور آقای خاتمی و با عنوان مردی با عبای شکلاتی جشن گرفته بودند.... دکور سن خیلی شب چله ای بود. پر از انار مصنوعی و هندوانه و جعبه های چوبی خالی میوه وکرسی.
وبلاگی که بچه های چلچراغ درست کرده اند با آدرس khatamionline.com رابه وی هدیه کردند.

جمعه 2دی ١٣٨۴ – ٢ دسامبر ٢٠٠۵
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146307397