Sunday, December 11, 2005

وبلاگ فریاد بی صدا

یادم نمیره , روزیکه اون مادر صلواتی خوش تیپ , احمدی نژاد , با تقلب به ریاست جمهوری رسید , توی اداره نشسته بودم و با خانم چادری حزب اللهی ای که یک چشمی هم رو گرفته بود , داشتم صحبت میکردم و پرونده ش رو مرور میکردم که وسط صحبت ها برگشت بهم گفت :
- کی تا حالا جلوتر بوده ؟
رسمن جانی !
- پشت سرش کی ؟
احمدی نژاد !
- حالا آخر کی رئیس جمهور شد ؟
احمدی نژاد !
- رجایی هم یه زمان رئیس جمهور شد !

یک جمله ساده و پر معنا ! شاید به نظر خیلی گنگ بیاد ولی در عمق خودش حاوی مطالب جالبیه ! راست هم میگفت ! رجایی هم با اینکه کسی انتظار نداشت رئیس جمهور شد ! ولی در آخر چی شد ؟ چنان ترکوندنش که لاشه ش هم پیدا نشد و معلوم نشد کی رو جای اون دفن کردن !

رجایی زمانیکه روی کار اومد دستور داد دفاتر ریاست جمهوری و ارکان دولت رو از حالت تشریفاتی خارج کنن و میز و صندلی ها رو جمع کنن و حتا دکوراسیون اتاقش رو که متعلق به بنی صدر بود و میخواستن براش تغییر بدن , قبول نکرد و گفت اصرافه ! سازمان ملل رفت و با نشون دادن کف پاش و جای شلاق های ساواک , آبروی ایران رو برد و در نهایت انگشت گذاشت روی منافع عده ای که وجود داشتن ولی دیده نمیشدن به بهانه مبارزه با فساد اقتصادی و همین ها باعث شد که یهو منفجر بشه !الله اکبر ...

حالا , 27 سال از اون زمان گذشته و میبینیم رئیس جمهوری انتخاب شده که کلن کسی تصورش رو هم نمیکرد از قعر جدول انتخاباتی برسه به صدر و انتخاب هم بشه ...!

اما این آخر کار نبوده و نیست و موضوعاتی در پشت پرده در جریانه که جای تعجب و بعبارتی وحشت داره که چی داره اتفاق می افته ؟ شاید فکر کنین اینها هم یک بازی ساده سیاسیه ! اما موضوع به نظر من خیلی پیچیده تر از این حرفهاست . دقت کنین :

واقعه سینما رکس رو یادتونه ؟ در اواخر دوره حکومت پر شکوه شاهنشاهی این اتفاق افتاد و اونو نسبت دادن به ساواک ! خشم مردم بر انگیخته شد که عده زیادی از جوون های ایرانی رو در سینما زنده زنده سوزوندن و خیلی از اجساد هم شناسایی نشدن و این استارتی بود برای انقلاب و در اوج انقلاب هم چقدر از همین جریان سینما رکس بهره برداری سیاسی شد ! حالا , درست در اوج فشارها به ایران میبینیم که تاریخ داره به شکلی دیگه تکرار میشه ! واقعه ای پیش میاد که یهو در صدر اخبار جهان و ایران قرار میگیره و سقوط هواپیمای ارتشی حامل خبرنگارانی واقعن معصوم و بیگناه که نه سر پیاز بودن و نه ته پیاز در یک مکان مسکونی فاجعه ای رو رقم میزنه که در نوع خودش در جهان تکه و تا بحال این تعداد خبرنگار یکجا کشته نشدن ! خشم شدید مردم بر انگیخته میشه ! این خشم بقدری زیاد بوده که حتا نیروهای انتظامی مجبور به فراری دادن سردار حلبی " طلایی " از منطقه سقوط هواپیما میشن و مردم هم با نیروهای نظامی درگیری پیدا میکنن . امروز هم که تشئیع جنازه این افراد بیگناه بود , مردم شعار میدادن و دولت رو مقصر میدونستن !
شایعاتی در حال گسترشه که این برنامه یک توطئه بوده ! 23 نفری که هنوز اجسادشون شناسایی نشده و هیچکس اعلام نمیکنه اسامی این افراد رو ! این افراد چه کسانی هستن ؟ کسانی که باید میمردن ؟ کسانی که مورد غضب حکومت قرار گرفته بودن و تاریخ مصرفشون تموم شده بود ؟ کسانیکه وجودشون برای موجودیت نظام خطرناک بود و برای کشتن اونها 75 خبرنگار و دهها عابر و رهگذر رو هم به کام مرگ فرستادن ؟؟؟؟
همه ما بیاد داریم هر بار که هواپیمای C 130 در ایران سقوط کرده , شیرمردان و افراد نازنینی از جمع ما از بین رفتن و کشته شدن ! نمونه اونها فرمانده نیروی هوایی بود که به همین ترتیب کشته شد به همراه عده ای از خلبانان و فرماندهان خبره ایرانی . آیا این هواپیماها وسیله ترور شخصیت های داخلی هستن ؟

نکته جالب تر از قول وزارت دفاع آمریکا , پنتاگون هست که اعلام کرده :
هواپیماهای C 130 ترابری و ساخت کشور ایالات متحده دارای امنیت بسیار بالایی هستند و حتا وقتی 3 موتور از چهار موتور این هواپیماها از کار بیفته , یکی از موتورها قادر به کنترل و هدایت و فرود هواپیما ست !!!!!!!!
با توجه به چنین گفته ای آیا خراب کاری محتمل نبوده ؟ چطور ممکنه یک هواپیما 4 موتورش در یک لحظه از کار بیفته ؟ چطور ممکنه یک هواپیما با از کار افتادن سیستم رادارش , سقوط کنه ؟ در صورتیکه خلبانها دوره ای رو میبینن که یاد میگیرن در چنین مواقعی هواپیما رو چشمی فرود بیارن ! چرا باید خبرنگاران و افراد غیر نظامی رو با هواپیمایی نظامی منتقل کنن ؟ و از همه غم انگیز تر ... چطور به هواپیمایی که 7 ساعت تاخیر داشته اجازه پرواز داده شده ؟ در صورتیکه همسر خلبان این هواپیما اظهار کرده : شوهر من ساعت 10 صبح با من تماس گرفت و گفت : وادار به پرواز دادن هواپیما شده با اینکه هواپیما هنوز دارای نقص فنی هست !!!!!!!

میرسیم به بخشی مهم تر :
سخنان ( گُه هر ) بار احمدی نژاد از زمان روی کار اومدنش جای سوالات زیادی رو ایجاد کرده ! جالب این بوده که این صحبتها بقدری بچگانه و احمقانه و ساده لوحانه بودن که باعث وحشت و خنده و تمسخر جامعه جهانی شدن ! حتا یک فرد غیر سیاسی هم اینقدر نمیتونه ناشی باشه که این آدم اینطور عمل کرده ! جالبتر اینکه هر بار که این سخنان گفته شده , یک ضربه به ضرر ایران وارد شده و در نهایت فرصت های بسیاری به دشمنان فرضی ایران داده شده ! برای نمونه :
- کشور اسرائیل اگر میلیاردها دلار هم پول خرج میکرد هرگز نمیتونست مشروعیت و محبوبیت و توجه کشورهای دنیا رو به خودش اینطور جلب کنه که احمدی نژاد با چند جمله جلب کرده و بیشتر به اسرائیل مشروعیت داده و اونو مظلوم جلوه داده !
اینجاست که این شبهه پیش میاد که آیا احمدی نژاد یکی از عوامل مخفی موساده ؟؟؟

فرضیات زیادی گفته شده ! مثل اینکه احمدی نژاد مخصوصن این سخنان رو میزنه ! احمدی نژاد احمقه و از روی حماقت این حرف ها رو میزنه ! احمدی نژاد یک آدم افراطی و خشک مذهبیه و بخاطر اعتقاداتش این حرفها رو میزنه ! و ...

اما سوال من اینه : آیا یک انسان تا این حد میتونه احمق و بیشعور باشه که با دُم شیر بازی کنه و یا تف سربالا روی خودش بندازه ؟ اگر قبول کنیم احمدی نژاد مونگوله و مغزش تکون خورده و توی مغزش ریدن , سکوت قدرت های برتر ایران و جهان رو چطور میتونیم توجیه کنیم ؟
چرا رفسنجانی بعنوان مرد شماره یک کشور و کسی که مافیای قدرت و ثروت ایران رو در دست داره سکوت کرده ؟ چرا رهبر با اینکه مخالفه , ولی همچنان از روی اجبار حمایت هایی میکنه ؟ چرا مجلس سکوت کرده و اینقدر احتیاط میکنه ؟ چرا اصلاح طلبان سکوت کردن ؟ چرا خیلی از اقشار و گروههای سیاسی ایران سکوت کردن ؟ چرا روحانیت سنتی که قدرتمند ترین و تاثیر گذارترین جناح ایران هستن سکوت کردن ؟ این سکوت آیا ترسناک نیست ؟ این سکوت آیا معنا دار نیست ؟ چطور امکان داره وقتی کسی داره منافع بخش عظیمی از نظام رو به خطر می اندازه , هیچ سنگی جلوی پاش نیفته ؟

مطلب رو بیشتر باز میکنم :
- سخنان احمدی نژاد در مورد امام زمان و چاه مستراح جمکران و خیلی ادعاهای دیگه مثل بزرگراه صاحب الزمان و ... باعث نفرت بیش از پیش مردم از مذهب و روحانیت شده !
- سخنان احمدی نژاد در مجامع بین المللی باعث خشم مردم ایران از تحقیر ایرانیان شده !
- فجایع اقتصادی مثل تعطیلی بورس تهران و سقوط ارزش سهام و خیلی از اتفاقات اقتصادی که بعد از صحبتهای این مردک صورت میگیره و هر بار فشارها و تحقیرها و سختی ها مستقیم به دوش مردم میذاره , باعث نفرت بیش از پیش مردم از نظام شده !
پس چرا روحانیت مرتجع سکوت کرده در حالیکه این مردک داره منافعشون رو به خطر می اندازه ؟ چرا سیاستمداران کهنه کار سکوت کردن در صورتیکه موجودیت اونها به موجودیت نظام بنده و اگر نظام نباشه اونها هم نیستن ؟ چرا اینقدر علنی نظام در حال به آشوب کشیدن جامعه ست ؟ با آتش و پنبه بازی میکنه ؟ انتخاب یه ملای بیسواد به ریاست دانشگاه تهران که اوج این اقدامات بود و باعث تشنج بین بخشی از نیروهای جامعه شده که میتونن اهرمی برای یک انقلاب نوین ایجاد کنن . چرا جوامع بین المللی اینقدر در مقابل ایران نرمش دارن نشون میدن ؟ چرا آمریکا مدام تکرار میکنه که این فقط مردم ایران هستن که باید دولتشون رو عوض کنن و ما وظیفه ای نداریم ؟! چرا ایران در محاصره ناتو و نیروهای ائتلاف در اومده و باز هم اینقدر پر روئه داره ؟ چرا مدام وجهه ایران در جوامع بین المللی بیش از پیش خراب تر میشه و باعث میشه جبهه ای واحد بر ضد ایران شکل بگیره ؟ چرا روسیه در عین مصالحه با آمریکه , به ایران موشک میفروشه و آمریکا هم فقط یک اعتراض ساده میکنه ؟؟؟ چرا در تمام کشورهای اطراف ایران بمب منفجر میشه و ترور صورت میگیره ولی در ایران حتا یک تیر هم شلیک نمیشه ؟ چطور ممکنه ایران در قلب خاورمیانه باشه و در عربستان و ترکیه و قفقاز و آسیای میانه و پاکستان و هند و افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و اسرائیل و یمن و ... هر روز تعدادی انسان کشته بشن و مدام بمبی منفجر بشه ولی در ایران اینقدر اوضاع آروم باشه ؟

به اینها فکر کردین ؟ فکر کردین که چه حوادثی در شرف وقوع هست ؟ فکر کردین که چی داره به سر ما میاد ؟ فکر کردین چرا مدام اوضاع ایران داره آشفته تر میشه ؟ فقط میشه چند احتمال داد :

- سرنوشتی مثل صدام و عراق در انتظار ماست و هنوز مهره ای که بشه روش حساب کرد انتخاب نشده برای آینده ایران و این مصالحه های سیاسی بین المللی برای همینه .
- کودتایی قریب الوقوع در ایران در شرف پایه گذاریه و در این راستا رهبر و روحانیت سنتی کنار گذاشته میشن و مرتجعین روی کار میان !
- عمر نظام اسلامی به پایان رسیده و آخرین مهره رو روی کار آوردن تا آخرین تار مو رو هم پاره کنه و نظام رو سرنگون کنه ؟ مثل گورباچف در شوروی ! و به همین دلیل هم هست که سکوت سیاسی عمومی رو شاهد هستیم ! در اینصورت جانیان اصلی مثل رفسنجانی و خامنه ای مورد غضب قرار نخواهند گرفت و انگشت اشاره به سمت احمدی نژاد و دولت کثیفش نشانه میره !!!!
- نظام ایران از یک پشت گرمی قوی مطمئنه که داره اینقدر یکه تازی میکنه ! حالا اون پشت گرمی بمب اتمه یا آغا امام تایمری ؟ الله اعلم ...
- یک برنامه کثیف و از پیش نوشته شده در حال اجراست تا باعث بشه مردم به نهایت نفرت خودشون از اسلام و حکومت برسن و بصورت خود جوش و نه با توصل به امام و ولی وقیح و عره اوره و شمسی کوره , انقلاب کنن و دوباره روز از نو روزی از نو ... و با این اقدام موثر خاور میانه یکدست بشه !

و یا ؟؟؟ چیزی که هیچ کدوم ما پیش بینی نمیکنیم ! شاید یک جنگ جهانی سوم ! شاید یک جنگ در خاورمیانه برای ایجاد خاورمیانه بزرگ و متحد ... کسی چه میدونه ؟ یه روز هم پرواز کردن مضحک بود ولی آدمیزاد ماه رو هم فتح کرد !!!

اسلام با این اوصاف خطر بزرگی رو داره ایجاد میکنه ! هر جایی از دنیا که تروریست ها فعال هستن یک نام اسلام بهشون وصله و منشاء اونها هم در ایران و عراق و افغانستانه ! جمعیت خاور میانه خیلی زیاده و این جمعیت برای آینده ایده آل نیست ! تعداد نخاله ها در خاور میانه خیلی زیاد شده و برای امنیت جهان مضر هستن ! در ضمن مغزهای متفکر جهانی هم در این کشورها هستن و باید اونها رو خارج کرد .. ! حکومت های فاشیستی و دیکتاتوری در این منطقه به شدت فعال هستن و پر قدرت و این برای آینده جامعه جهانی خطر بزرگیه ! تما این دلایل باعث میشه که در خاور میانه و در راس اون ایران بزودی یک پاکسازی رو شاهد باشه در تمام ارکان !!!!!!! حکومتی , سیاسی , انسانی , مذهبی , عقیدتی و فرهنگی ... آینده کره زمین به نظر من در گرو این پاکسازیه . وای به روزیکه تروریست ها و یا کشورهای اسلامی دارای سلاح اتمی بشن و اون زمان فاتحه زمین خونده ست ... آیا اینهمه دلیل کافی نیست ؟؟؟؟؟

http://shima.blogspot.com/2005_12_01_shima_archive.html#113425598509089806