Thursday, December 08, 2005

وبلاگ نا مه های ایرونی

مراسم با شکوه!

اوه، خدای بزرگ! چه با شکوه بود این مراسم خاکسپاری شهدا! منظورم مراسم خاکسپاری خبرنگارانی ست که روز سه شنبه در سانحه ی هواپیمای اسقاطی ارتش جمهوری برای پوشش خبری مانور مشترک ارتش های جمهوری تحت نام "عاشقان ولایت" عازم بندرعباس بودند و با یک "اشتباه کوچک" در بندر "یافت آباد" پیاده شدند! غرض این که با تشییع جنازه ی شهدای حوادث روزهای قبل و بعد اشتباه نشود!

گفته شده است که "شهرک توحید" جهت خانواده ی شهدا بنا شده و بنابراین بسیاری از شهیدان تازه از تبار شهیدان پیشین بوده اند! یک فعال علیه امنیت ملی گفته است؛ مگر هوای تهران در حد مرگباری غیر قابل تنفس نبود؟ مگر این چند روزه به همین خاطر تعطیل نشده بود؟ چرا این مراسم با شکوه به این عجله در این هوای مسموم برگزار شد؟ این شخص قرار است به جرم "آشوب کردن اذهان شهدا" دستگیر شود. دادستان تهران اعلام کرد از آنجا که نمی دانیم فردا چه فاجعه ای در راه است و مقام رهبری بارها تاکید کرده اند که نگذارید خون شهیدان پایمال شود، تاخیر در مراسم باعث می شد که "شهید تو شهید" بشود. او اضافه کرد که برنامه ی خاکسپاری شهیدان پیش از آلودگی هوای تهران طرح ریزی شده و تا ظهور مهدی هر روزه ادامه دارد، چه هوا آلوده باشد چه زمین!

یک مخل امنیت ملی، باوجود گذشت و فداکاری همه ی مسوولین از مدیر و مدبر و وزیر و وکیل گرفته تا ریاست و سرپرست، و این همه وقتی که آقایان با این صمیمیت برای تشییع و سخنرانی و اعلام پیگیری علل حادثات و نمی دانم چه و چه ی دیگر صرف می کنند، پرسید؛ اگر تنها یکی از این آقایان یک دهم این وقت را در روز حادثه مسوولانه صرف پیشگیری از فاجعه کرده بود، دیگر لزومی نداشت در این هوای بد این همه وقت و انرژی صرف گریستن و دروغ و تظاهر و ریا شود. در این لحظه جمعیت حاضر فریاد زدند؛ مرگ بر آمریکا و اسراییل که نمی گذارند مسوولین به کار اصلی شان که همانا "مهرورزی" ست، برسند!

آن موجود مزاحم ولنگار هم چنان گفته است که به این علت به خلبان اجازه ی فرود اضطراری نداده اند که در همان ساعات رییس جمهور و همراهان از فرودگاه مهرآباد عازم حج عمره و مراسم با شکوه "سنگ اندازی"به شیطان رجیم بوده اند و فرودگاه بخاطر پرواز اختصاصی ایشان قرق شده بوده است.

اطلاعیه جهت ملت شهید پرور: فعلا تا بلای آسمانی روی سرتان خراب نشده، اگر دردهایتان با دعا و اشک و طلب آمرزش روح برای رفتگان دیروز و پریروز و پس پریروز و شهدای امروز و فردا و پس فردا تسکین نیافته، در حالی که در خانه منتظرید تا "بنزین مرگ" به جای "پول نفت" سر سفره تان نازل شود، صفحاتی از سفاکی ها و دروغ زنی ها و تزویرهای "قوم مغول" را بخوانید، افاقه می کند! در کتب قدیم هم در فواید "دفع فاسد به افسد" آمده که: "کناسی" در بازار عطاران به حال زار افتاد و از هوش چنان برفت که پنداشتند مرده است. زیرکی تکه ای پشگل زیر بینی اش گرفت. "کناس" بیچاره به هوش آمد و راست بنشست!

گزارش های تایید نشده حاکی ست که به دنبال پیشنهاد رییس جمهور در کنفرانس سران اسلامی در جده، مبنی بر این که کشور اسراییل به سرزمین های آلمان و اتریش منتقل شود، از سوی آقای کوفی عنان دبیر کل سازمان ملل متحد نامه ای خطاب به رییس جمهور اسلامی ارسال شده است. در این نامه آمده است که با توجه به بوروکراسی پیچیده ی دستگاه اداری سازمان ملل و کشورهای اروپایی، آقای رییس جمهور برای مدتی برق "هاله ی نور"شان را خاموش کنند و از دادن پیشنهادات "مژه فریز کن" خودداری کنند تا سازمان ملل و کشورهای تابعه فرصت اجرای یکایک آنها را به نحو احسن داشته باشند. آقای عنان ضمن اشاره به تصویب صد لایحه در یک جلسه ی سه ساعته هیات دولت جمهوری و نرخ متوسط شهادت صد نفر در روز در جمهوری اسلامی، یاد آوری کرده که رییس جمهور مبتکر ما نباید انتظار داشته باشند که همه ی دولت ها و سازمان های جهان به همین سرعت به رتق و فتق امور بپردازند. آقای عنان ضمن اشاره به مشکلات عدیده ی طرح "مژه فریز کن" اخیر رییس جمهور، تاکید کرده که با وجود نص صریح کتاب عهد عتیق مبنی بر وعده ی خدا به موسی درباره ی جمع شدن قوم اسراییل در اطراف کوه صهیون در فلسطین، سازمان ملل یک کمیته ی ویژه تشکیل داده تا نحوه ی جابجایی کوه صهیون به مرز آلمان و اطریش و هزینه ی این جابجایی را بررسی کنند.

یک خبر تایید نشده ی دیگر حاکی ست که دولت های آلمان و اطریش جهت مکان مناسب برای جابجایی اسراییل، اقدام به تخلیه ی چند مزرعه در اطراف مرز مشترک خود کرده اند. همین منبع اضافه می کند که آریل شارون نخست وزیر کابینه ی دولت اشغالی به علت هول ناشی از اجرای این طرح، از دیشب تا به حال دچار اسهال خونی شده و در توالت دفتر نخست وزیری در تل آویو، بست نشسته است

http://iruniha.persianblog.com/1384_9_iruniha_archive.html#4394674