Friday, December 02, 2005

وبلاگ بیلی و من

پیش لوطی و معلق زدن...

با این‌‌که حال و دماغ خوشی نداری ولی چیزهایی می‌بینی که نمی‌توانی سکوت کنی، اصلا نمی‌شود سکوت کرد. اگر با چشم و گوش خودم ندیده و نشنیده بودم باور نمی‌کردم. می‌‌گفتم این‌هم از همان شایعات تلویزیون‌های لس‌آنجلسی است یا تبلیغات دشمنان نظام و استکبار جهانی. اما وقتی دیدم که رییس‌جمهور یک مملکتی چرندیاتی بگوید که علاوه بر رهبران کشورها، بچه‌های کودکستانی این‌دوره را هم از خنده روده‌برکند ماندم که به حال این مُلک و ملت گریه کنم یا بخندم؟ بله درست حدس زدید اشاره‌ام به حرف‌های احمدی‌نژاد است در محفل آخوند جوادی آملی. من حتم دارم آخوند آملی بعد از شنیدن حکایت هاله‌ی نور و چشمان از حدقه درآمده‌ی سران دول اسلامی و غیر اسلامی از زبان مبارک رییس جمهور خُل‌وخاکی ام‌القرای اسلام، شب موقع خواب به عیال مربوطه گفته‌: « حاج‌ خانم دنیا را دیدی! ما خودمان یک عمر گنجیشگ رنگ کرده‌ایم و بجای قناری فروختیم به خلق خدا حالا این بچه (بخوان احمدی‌نژاد) می‌خواد مارو رنگ کنه! کسی نیست به طرف بگه برادر پیش لوطی و پشتک زدن!»

http://mebaily.com/archives/001156.html