Sunday, September 02, 2007

وبلاگ فریاد بی صدا : ویسکی گوگوش

وبلاگ فریاد بی صدا
http://shima.blogspot.com



ویسکی گوگوش

خداوند لعنت کنه آخوندها رو که از وقتی اومدن همه چیز این مملکت چپ اندر قیچی شده و زیر و رو ! یه زمان بهترین مشروبات و آبجوها رو داشتیم و حالا مزخرفاتی داریم که خوردنش ساده , پشت سرش کفاره پس دادنت , حتمیه ! علت اینکه من ایران مشروب لب نمیزنم همینه ! چون وافعن نمیدونی داری چی میخوری . من هر بار اینجا چیزی خوردم تا چند روز سر درد داشتم یا حالت تهوع! البته یکی از دلایلش اینه که مردم ایران همه از دم خودکفا هستن :

این روزها خونه هر کی میری تو یخچالش 2 – 3 ردیف آبجو دست ساز موجوده ! وقتی هم یه جرعه میخوری انگار یه لیتر اتانول خالص خورده باشی! حساب کتاب نداره و الکلش زیاده ! یا وقتی پارتی ای چیزی میدن تو ایران , گالن های اسمیرنوف و عرق کشمش و ودکاست که تنقیه میشه به مهمون ها و بعد هم بساط استفراق و ...
چند سالی هم هست که بساط مرگ و میر و کور شدن هم که حسابی براه بوده !
البته بعضی ها ابتکارشون خیلی باحاله ! آبجوی اسلامی یا همون دلسترها رو میخرن و بعد میرن داروخونه و یه شیشه اتانول 97% هم میخرن و میان و میشینن و یه لیوان آبجو پر میکنن و یه شات الکل سفید بهش اضافه میکنن و هم میزنن و میخورن و خیال میکنن آبجو بوده!
بعضی ها از اینها هم باحالترن! طرف میره 2 – 3 جعبه ماء الشعیر یا همون آبجو آب زیپویی های شیشه ای رو میخره و میاد و همه رو خالی میکنه توی یه لگن بزرگ و بهشون شکر و یست میزنه و میریزشون توی گالن و هفته بعد میریزه تو شیشه و تشتک میزنه و بعنوان آبجو میخوره!
یه سری دیگه هم هستن میرن عرق های دست افشار میگیرن از برادران ارامنه ! شراب و عرق کشمش و ... که این برادران محترم بصورت دست ساز تهیه میکنن و میفروشن به خلق الله اسمن مسلمون کافر مآب !
اما سری آخر هم دلال های مشروب هستن که همه نوع مشروبی رو برات در خونه تحویل میدن و میفروشن به اسم اوریجینال! این دسته , آدم های خطرناکی هستن چون نه جا و مکان دارن و نه اطمینانی بهشون هست . هر نوع مشروبی رو میارن برات و تو فقط میمونی که چی بگیری ازشون اونم با چه اطمینانی ؟! چند وقت پیش شماره موبایل یکی از همین دلال ها به اسم ژورژیک رو از کسی گرفتم تا برای مهمونیم دو بطر ویسکی بگیرم . طرف با ماشین اومد داخل و پشت ماشین رو باز کرد و بطری ها رو نشون داد . هر چی میخواستی توش بود و جالب اینکه بیشتر بطری ها با اصل مو نمیزد ولی بعدن که باز کردیم دیدیم اصلن زمین تا آسمون فرق داره . رسیدیم به ویسکی و یه بطری داد دستم و گفت این حرف نداره , ویسکی گوگوشه!
جل الخالق ! از کی تا حالا گوگوش مادر مرده کارخونه ویسکی سازی راه انداخته که ما نمیدونستیم ! جالب این بود که بطری پلمپ شده بود و یه لیوان هم سرش و زرورق و تشکیلات . اطمینان نکردم و گفتم نمیخوام . بهم از همون مارک , قوطی ای داد و گفت بیا اینم از همونه . خدا میدونه این قوطی های کن رو چطوری اینا پر کرده بودن و روش چاپ زده بودن ! بعدن با ذره بین دو ساعت پایین و بالای قوطی رو زیر و رو کردین ولی یه سوراخ هم توش پیدا نشد! خلاصه ما اون شب این ویسکی گوگوش کذایی رو گرفتیم و همه هم خوردن و کله پا شدن و به زور هم به خورد من بدبخت نصف گیلاس دادن و آقا تا یک هفته گیج بودم و سر درد داشتم و معلوم نبود چی بود توش ؟!

خلاصه ما همه رو گفتیم که بگیم آقا نخرین ! خیلی عشق مشروب دارین شراب بنوشین یا برین کشورهای اطراف . مثل کشورهای برادر و دوست و مسلمان (!) منطقه ! عرب ها هستن ! ترکها هستن ! پاکستانی ها هستن ! افغانها هستن . کرد های کردستان عراق هستن و خلاصه دور تا دورمون رو برادران مسلمان احاطه کردن و فقط کافیه اراده کنین کجا میخواهین برین ؟ آها یادم رفت . در شمال ایران هم تاواریش ها با ودکاهاشون در انتظار شما هستن ... ولی خودمونیم این ویسکی گوگوش دیگه آخرش بود ... ویسکی حمیرا و ویگن و مهستی و جواد یصاری و ... هم لابد در راهه !