Friday, January 13, 2006

وبلاگ گل گو

از شما چیز زیادی نمی خواهم. آینده مرا به من بدهید.

یک ضرب المثل جدید که خودم ساخته ام میگوید وبلاگ آینه روح است. وبلاگم را که نگاه میکنم پر است از نگرانی ها . خبر اعدام ...اعتصاب غذا...خیلی دلم می خواهد در باره چیزهای دیگر بنویسم. در باره اتفاقات دیگری که در دنیا می افتد اما تا این دولت بر ما حکومت میکند فکر نکنم روز خوش داشته باشیم

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی گوهردشت کرج وارد نهمین هفته شد. ازتان خواهش میکنم این پتیشن را با ایی میل برای دوستان ایرانی و خارجی تان بفرستید. باید هر چه میتوانیم امضا جمع کنیم.

در این میان حتما حکم اعدام برای دلارای 19 ساله و نازنین 17 ساله را هم شنیده اید. یک زن دیگر در شیروان محکوم به اعدام شده است. در یک روز در اوین سه نفر را اعدام کردند.دیگر آدم ها برای اینها مثل نقطه هستند. مثل مشق شب بچه ها که خط میزنند. آدم کشتن دیگر برایشان امری عادی شده. مثل تجاوز به زنان . مثل کشیدن خون زندانیان سیاسی.

اردشیر دولت در وبلاگ عمومی پن لاگ بیانیه ای در حمایت از دلارام نوشته است . بیایید از حرکت اردشیر حمایت کنیم و نگذاریم این دختران جوان کشته شوند. یادتان باشد دلیل کشتن عاطفه رجبی 16 ساله همین بود که درزندان موردتجاوز همه از جمله خود قاضی قرار گرفته بود.

البته دولت جمهوری اسلامی با راهنمایی هایی که از چاه جمکران میگیرد به این نتیجه رسیده که با زنانه و مردانه کردن پیاده روها و رسیدن به بمب اتم و راه انداختن یک جنگ خانمان سوز دیگر همه مسائل و مشکلات مملکت حل میشود. از جمله ازدیاد جمعیت - بیکاری - اعتیاد- فساد-- . خیال میکنند با هارت وپورت کردن برای دنیا میتوانند یک جنگ دیگر راه بیندازند و چند سال دیگر هم سر مردم را شیره بمالند.

امیدوارم که کشورهای غربی دست این جانی ها را بخوانند و با حمله به ایران به اینها کمک نکنند..

تیتر این مطلب را از آهنگ کویین گرفته ام . این آهنگ را همیشه دوست داشتم اما هیچوقت با دقت به حرفهایش گوش نکرده بودم. خیلی جالب است

Adventure seeker on an empty street
Just an alley creeper light on his feet
A young fighter screaming with no time for doubt
With the pain and anger can’t see a way out
It ain’t much I’m asking I heard him say
Gotta find me a future move out of my way
I want it all I want it all I want it all and I want it now

یک ماجراجو در خیابانی خلوت
یک شبگرد تیزرو
یک مبارز جوان که زمانی برای شک کردن ندارد فریاد میزند
با درد و خشمی که راهی برای گریز ندارد

شنیدم که میگفت
من از شما چیز زیادی نمی خواهم
باید آینده خودم را پیدا کنم. از سر راه من کنار بروید
همه اش را می خواهم آن هم همین حالا

Listen all you people come gather round
I gotta get me a game plan gotta shake you to the ground
Just give me what I know is mine
People do you hear me just give me the sign
It ain’t much I’m asking if you want the truth
Here’s to the future for the dreams of youth
I want it all I want it all I want it all and I want it now

مردم دور من جمع شوید و به من گوش کنید
باید راهی پیدا کنم
فقط به من چیزی را که میدانم مال من است بدهید
مردم. می فهمید چه میگویم؟ به من نشانی بدهید
من از شما چیز زیادی نمی خواهم اگر راستش را بخواهید
برای آینده
برای آرزوهای جوانان
همه اش را می خواهم
و همین حالا

....
هنر به همین دلیل زیباست که دریچه ای به روی آدم باز میکند تا هر چه می خواهد در آن ببیند. مطمئنم که فردی مرکوری این شعر را برای جوانان ایران نگفته است اما گوش کردنش با آن صدای جادویی فردی مرکوری به من هم انرژی میدهد و هم آرامش . انگار یکی دارد حرف دل مرا میزند.

متاسفانه نتوانستم آهنگش را در اینترنت پیدا کنم که با هم گوش کنیم. اگر گوش کردید مرا هم یاد کنید.
I want it all ...