Saturday, January 07, 2006

وبلاگ آفتاب پرست

شنبه، 17 دى، 1384

بابام یه عکس از آقای خمینی داره. بهزاد میگه بابا قبل از انقلاب هم یه پوستر از محمدرضا پهلوی و فرح داشت، سایز پنجاه در سی. من وقتی دبیرستانی بودم لابلای خنزر پنزرایی – که معمولن بهش میگن مجموعه شخصی- که جمع کرده بودم، یه عکس شیش در چهار از آلن دلون و یه پوستر از باتیستوتا داشتم که از وسط مجله ورزشی کنده بودم و یه عکس فروغ، دوتای اولو دیگه ندارم اما الان به جاشون یه پوستر از مارلون براندو و یه عکس ار رابرت دنیرو از بهترین صحنه ی تاکسی درایور – به عقیده ی من– و یه پوستر دونفره ی شاملو و آیدا، دارم. مامانم هیچ عکسی از هیچ کسی نداره، هیچ پوستری، عکسی چیزی که بشه گذاشت توی کیف پول یا ... . مامانم هیچ هنرپیشه ای رو به عمرش دوست نداشته، حتا هیچ فوتبالیستی رو. اما بابامو خیلی دوس داره. آهان من یه عکس دونفره ی سیاه سفید هم از دوران نامزدی مامان و بابام دارم. از همونا که روتوششون عالیه و مرداش مث همفری بوگارت و زناش مث صوفيا لورنن!

http://negar76.persianblog.com/1384_10_negar76_archive.html#4508430