Sunday, March 26, 2006

وبلاگ لالوله



احساس لخت !

ديدن هيکل لخت ادمها صرف نظر از مسائل اخلاقی برای بعضی ها (شايد همه) لذت
بخش باشه ...(من دهاتی اولين بار اين صحنه هارو در سواحل مديترانه نيس و
بارسلونا ديدم .) بنظر من بدن ادم در زيبا ترين حالت ممکن طراحی و خلق شده و
هيچ زيبا شناس و يا طراحی قادرنخواهد بود بهترشو طراحی کنه وگرنه ميکل آنژ به
جای پيکره داوود يک موجود ديگه ای خلق ميکرد (پس برای ادم خلاقی مثل ميکل
آنژهم کار ساده ای نبوده!!) اما اما ای کاش ميشد احساس ادمها رو لخت ديد فکر
کنين !! من خودم شخصا حاضرم هر چی دارم بدم و احساس بعضی ادمها رو نسبت
به خودم لخت ببينم . حتی فرض کنين همه ادمها با ادم صريح و صادق بودن و هر چيو
که نسبت به ات احساس ميکردن ميگفتن (فرض محال؛ محال نيست هست؟)
بازم هم کار گير داشت چرا؟ چون اون احساس که به زبون می اری دقيقا همونی
نيست که داری ! جالبه ! چند سال پيش تو روزنامه خوندم که زنی در روسيه که
برق گرفته بودتش ! همه رو لخت ميديده !!؟(خوش به حالش نه؟) راست دروغ خبر
رو نميدونم ! ولی ای کاش منو هم برق ميگرفت ولی احساس ادمها رو لخت ميديدم!

ارادتمند لالوله