Monday, March 13, 2006

وبلاگ راه من ...

http://www.rah-e-man.com/cgi-bin/mt/mt-tb.cgi/155

زنده‌ام که؟

به سلامتی با تلاش سربازان گمنام و به برکت لطف باریتعالی٬ پس از چند روز تحریم استکبار جهانی و صهیونیسم! برگشتم٬ با این حرکت ناشایست و غیراخلاقی! ابرقدرت جهان بنده تصمیم گرفتم موضع خود را تغییر بدهم٬ و همسو با سیاست‌های متدبرانه دولت محبوب شوم٬ بنابراین:
زنده‌ام که انرژی هسته‌ای داشته باشم.
زنده‌ام که اسراییل را از نقشه‌ی دنیا محو کنم.
زنده‌ام که هلوکاست را به سخره بگیرم.
زنده‌ام که سقوط کنم.
زنده‌ام که منتظر پول نفت بمانم.
زنده‌ام که راهپیمایی کنم.
زنده‌ام که به روسیه تکیه کنم.
زنده‌ام که امیدوار به بودجه‌ی محرومین باشم.
زنده‌ام که شعرهای مستهجن و غیر مجاز بگویم.
زنده‌ام که وبلاگم قانونمند شود مثل فیلم٬ کتاب و شعر.
زنده‌ام که تعیین تکلیف شوم.
زنده‌ام که ...
زنده‌ام که چی بشه؟
با این تغییر رویه انتظار دارم به کوری چشم دشمنان اسلام و مسلمین٬ جناب رئیس‌جمهور لطفی کرده و یک عدد سرور امن و امان داخل ایران برای این وبلاگ‌نویس قانونمند و حامی ترتیب بدهند تا آمریکا بداند که تحریم هیچ ضرری برای ما ندارد که مفید هم هست٬ تازه به زودی ما تحریمش می‌کنیم!