Friday, August 24, 2007

انجمن وبلاگ نویسان متحد ایران : بیایین در کنار هم باشیم

هم آوا
انجمن وبلاگ نویسان متحد ایران
سجاد نیکنام
http://hamava01.blogfa.com/



بیایین در کنار هم باشیم


میهن عزیزمون هر روز به آینده تاریکی که در انتظارشه، نزدیکتر میشه و معلوم نیست ایرانیان را چه شده که اینگونه بی تفاوت از کنار همه این اتفاقات تلخ که هر روز نیز فزونی بیشتری به خود میگیره، به راحتی میگذریم! فقر، اعتیاد، فساد، بیکاری، تورم، دزدی، خشونت، طلاق، دروغ، فریب، اعدام، افزایش محدودیتها، خطر تجزیه ایران و انباشتگی خواسته های قومی و بسیاری دیگر از اینگونه معضلات که خود بهتر با آنها آشنا هستید، کمر ایرانیان رو شکسته و همه و همه از ملت گرفته تا حاکمیت بی تفاوت به این مسائل، تنها به فکر این هستیم که فقط امروز رو بگذرونیم، فردا هر چه میشه بشه! در جوامع مختلف، جنبشهای اجتماعی چون کارگری، دانشجویی، معلمین، زنان و ... با حمایت مردم و حاکمیت، موجبات ترقی جامعه رو فراهم میکنن ولی در ایران، ملت فراموش میکنن از جنبشهای اجتماعی که برای رفاه آنها هزینه میدن، حمایت کنن (شاید هم این جنبشها خود رو آنگونه که باید به مردم نزدیک نکردن!) و مسئولین هم که به بهانه ارتباط چند تن اندک از اعضای این جنبشها با بیگانه، کلیت جنبشها رو زیر سوال برده و مانع از حرکت رو به رشد اونها میشن، غافل از اینکه همین جنبشها نقش بسیار موثری میتوانستن در رفع معضلات کنونی جامعه ایرانی داشته باشن. تجربه تاریخی نشون داده زمانی که کشوری در معرض تهدیدات خارجی قرار میگیره، بهترین راه مقابله در برابر تهاجمات دشمن خارجی، ایجاد رضایت و وحدت ملی در داخل کشوره، ولی گویا ما در جهت خواسته های دشمنان تاریخی سرزمینمون حرکت میکنیم و با اعدامها، بازداشتها، سرکوبهای مختلف، مدیریت غلط اقتصادی و ... آب به آسیاب بیگانگان میریزیم تا شاید با ایجاد جو رعب و وحشت در داخل، جلوی هر گونه اعتراضی رو به معضلات انباشته شده در داخل بگیریم




در میهن چه خبر:

خبر اول اینکه، کمیته انضباطی دانشگاه شهر ری در دوران تعطیلی دانشگاه، اقدام به صدور حکم برای جمع کثیری از دانشجویان نموده! همچنین تعداد دیگری نیز به کمیته انضباطی این دانشگاه احضار شدن! جالبه بدونین 3 نفر احضار و برای 46 نفر حکم صادر شده!
خبر دیگه اینکه، معلمین خمینی شهر در اعتراض به حکمهای صادره توسط دادگاه تخلفات اداری استان اصفهان برای فرهنگیان، تجمع خواهند کرد! این تجمع ساعت 11 صبح روز یکشنبه 4 شهریور در اداره آموزش و پرورش خمینی شهر برگزار میشه!
خبر بعدی اینکه، کارگران نیشکر هفت تپه در اطلاعیه ای اعلام کردن در صورتی که تا تاریخ 5 شهریور 1386 مسئولین شرکت و دولت نسبت به پرداخت حقوق معوقشون اقدام نکنن، دست به تحصن زده و تا دریافت کلیه مطالبات خود دست از تحصن نمیکشن!
خبر آخر هم اینکه، دادگاه انقلاب سنندج یک فعال فرهنگی این شهر به نام شورش گلکار رو به 2 سال حبس محکوم کرده که این حکم در دادگاه تجدید نظر به 4 ماه کاهش یافته! اتهام وی اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده!

سخنی با دوستان:

وبلاگ هم آوا آماده است نوشته های مختلف شما رو که اشاره به معضلات کنونی میهنمون البته با پیشنهاد راهکار برای برون رفت از این شرایط رو داره، منتشر کنه