Thursday, May 18, 2006

وبلاگهای نانا و روابط عمومی نانا






بچه ها تصميم گرفتم هر شب براي دوستان حدود سني خودم که مال اولد اسکول هستند يه عکس خاطره انگيز بذارم . اين فيلم رو يادتون مياد؟



نانا






.......................................................................



گه خورديد!

و اما سخني با کساني که مجاهدين خلق ايران را به دليل به عراق رفتن و از خاک عراق به داخل ايران آمدن و عملياتي نظامي کردن را خائن ميدانند دارم .

براي چه آنان را خائن ميدانيد ؟
براي خاطر وطن مگر نه ؟

خوب من به شما ثابت ميکنم که تعلق شما به جائي به نام وطن از نخستين روز بر نشست رژيم مادرجندگان اسلامي از شما گرفته شد پريود

اگر شما تصور کرده ايد که اين سالها يعني درست بيست و هفت سال تمام شما وطني داشته ايد گه مفت ميخوريد و به وسط لنگ مادرتان ميخنديد !

کدام خاک ايران را ميگوييد که متعلق به شماست که حتي به قول شاعر سرتاسر خاک خاوران سنگي نيست کز خون دل و ديده بر آن رنگي نيست

هان کجاي اين خاک متعلق به حتي گروهي از شماست که راجع به آن ادعاي وطن پرستي ميکنيد مادرق... ها ؟

در سرزميني که انسانها را وسط خيابون ها دراز کرده و به درکون برهنه شان شلاق ميزنند، فقط بايد احمق و خر باشي که خود را صاحب آن سرزمين بداني و شلاق بخوري !

در سرزميني که مادرت و خواهرت را نيمه شب از ماشينت پياده ميکنند و به جرمي واهي سوار ماشين عده اي ولگرد ديوث ميکنند و در راه تا مرکز با وسط لنگ هم مادرت و هم خواهرت بازي بازي ميکنند زيرا اينان زنان قرتي هستند و هنگامي که تو اعتراض ميکني به قدري با تو با تمسخر روبروميشوند که انگار نه انگار دستهاي کثيف پاسداراني به وسط تنکه مادر و خواهرت رفته چون قرتي بودند، تو گه ميخوري که براي من از داشتن وطني حرف ميزني!

وطن در مرحله نخست معني مادر و خانه و امنيت و آرامش و.....ميده . خوب جاکشا به من کمي مادريت و خانه ايت و امنيت يت و آرامش يت و ...نشون بديد از روز جلوس نحس اين جنايتکاران لطفا !

و اگر قادر به نشون دادن نيستيد ها ...من ميگه گه مفت نخوريد ومجاهدين رو خائن ندونيد اونا باهوش ترين ها بودن براي تلاش از شر اين جنايتکاران "مادر ..." مگر نه ؟ميدانيد چه همه قرباني با سواد داده اند براي ايران ؟

من ابدا از آنان خوشم نميايد بي پرده و رک و راست ميگويم
زمان شاه زنانشان را دلمه ميناميدم و بهشان دلمه ها اومدن و از اين حرف ها ميزدم ولي برايشان حق حيات در آينده ايران قائلم به همراه ديگر گروه هاياجتماعي

ابدا خائنشان نميدانم زيرا دشمن را مثل شما ابلهان صدام نميدانستم
و نميدانم دشمن من از روز نخست خميني "مادر..." بوده وهنوز هم تخم و ترکه هاي او هستند

به همين دليل در صورت امکان حمله نظامي به ايران من با کشور حمله کننده خواهم بود و هيچ شرمي هم ندارم زيرا دشمن نخست مردم ايران را بي برو گرد رژيم اسلامي جنايتکار ايران ميدانم

براي حسن ختام هم برايتان بگويم که از مرگ هر پاسدار يا مزدور اين رژيم به دست مجاهدين خلق از صميم قلب خوشحال شدم .پاسدارها هستند که با سرنيزه و تفنگ مردم ايران را از بين ميبرند ! اين را فراموش نکنيد
مبارزه با شاه پرست يا مجاهد را بگذاريد براي مجلس نمايندگان واقعي مردم در يک سيستم دموکراتيک غير مذهبي به جان من يک علف بچه!

روابط عمومی نانا