Thursday, May 11, 2006

وبلاگ فعالان حقوق بشر در ایران

http://hra-iran.blogfa.com/post-26.aspx


پیام دوم ولی الله فیض مهدوی از زندان گوهر دشت
ضبط شده توسط فعالان حقوق بشر در ایران


من ولی الله فیض مهدوی که در مهرماه 1380به اتهام پیوستن به سازمان مجاهدین خلق در عراق و اقدام علیه امنیت کشور دستگیر شدم . چون من یک زندانی عقیدتی هستم و اقدام تروریستی علیه حکومت انجام نداده ام و فقط صرف داشتن عقیده ام در داخل زندان به سر می برم از تمام افراد آزادی خواه و سازمان های حقوق بشری می خواهم که از اعدام من ممانعت به عمل بیاورند و جلوی این عمل غیر انسانی حکومت را بگیرند .
.......................................................................

تاریخ : 21/02/85
شماره : ب/003-85

به نام آزادی

برای حفظ جان یک انسان متحد شویم

زندانی سیاسی ولی الله فیض مهدوی که به جرم هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران حدود پنج سال است در زندان بسر میبرد، توسط حاکمیت به اعدام محکوم شده است ، تاریخ اجرای حکم اعدام وی 26/02/85 تعیین شده است .
فعالان حقوق بشر در ایران ضمن ابراز نگرانی شدید از این روند و محکوم نمودن نقض حقوق بشر خواستار توقف حکم اعدام وی و آزادی تمام زندانیان سیاسی میباشد . بدیهی است که عدم توجه به این موضوع و اجرای چنین احکامی باعث تشدید این روند از سوی حاکمیت و هر چه بسته تر شدن جامعه میباشد. از تمام آزادیخواهان و فعالان حقوق بشر خواهانیم برای حفظ جان یک انسان با اتحاد و حمایت بی دریغ بکوشند ، تا از اجرای این حکم غیر انسانی جلوگیری شود . دست تمامی کسانی که در این راه با ما همگام هستند میفشاریم .


فعالان حقوق بشر در ايران
Human Rights Activists in Iran
Hra.iran@gmail.com
http://hra-iran.blogfa.com/
Tel : +989329224904