Saturday, May 13, 2006

وبلاگ تحلیل سیاسی


ولی الله فیض مهدوی را فراموش نکنیم

همانطور که در خبر ها اعلام شده است ، محمد علی دادخواه در یک مصاحبه رادیویی با رادیو فردا اعلام کرده است که به عنوان وکیل ولی الله ، تقاضای فرجام برای ولی الله کرده است .

یک وکیل تنها کاری که می تواند برای ولی الله انجام دهد . تقاضای فرجام خواهی برای موکل است . زیرا این برای اولین بار است که در نظام آخوندی یک مجاهد خلق حق داشتن وکیل دارد . پیش از این طبق فتوای خمینی مجاهدین از هیچ گونه حقوقی برخوردار نبوده اند .

برخی معتقد هستند که تقاضای فرجام خواهی یعنی به رسمیت شناختن دادگاه انقلاب و یا به رسمیت شناختن قانون رژیم و در کل به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی

کاری که اکثر زندانیان سیاسی انجام داده اند . و هم اکنون نیزبه عنوان قهرمان از آنها یاد می شود . لازم به یادآوری است که تمام کسانی که تقاضای مرخصی می کنند و به بیرون از زندان می روند نیز جمهوری اسلامی را به رسمیت می شناسند .

تمامی پیام های صوتی که از ولی الله در سایت ها پخش شده است . صدای شخص ولی الله فیض مهدوی است و در این مسئله هیچ شکی نیست .

در بخشی از صحبت های ولی الله آمده است که چندین بار او را اعدام مصنوعی کرده اند . آیا ولی الله در این مدت نمی دانست که می تواند تقاضای عفو کند .

در طی اخرین تماسی که با ولی الله فیض مهدوی موجود بوده است وی همچنان بر سر مواضع خود بود . اگر امروز خبر از تقاضای عفو و غیره می شود باید آگاه بود که آیا خواست رژیم طول دادن پرونده است و می خواهد این مبارز را در خفا اعدام کند ؟

تمامی عزیزانی که در سرما و گرما برای نجات جان ولی الله کوشش کردند . دستمزد کارشان را گرفته اند . و امید داشته باشند که رژیم با پذیرش محمد علی دادخواه به عنوان وکیل یک مجاهد یک گام به عقب رفته است . و علت این پذیرش فشار نیروهای آزادی خواه و امضا و اعتراضات شما عزیزان بوده است . ولی تمامی ما باید آگاه باشیم و قضیه را بعد از 26 اردیبهشت به یکباره به فراموشی نسپاریم زیرا هر آن امکان دارد ولی الله در یک روز اعدام شود .

متاسفانه هیچگونه ارتباطی با فیض مهدوی وجود ندارد. و مشخص نیست که آیا محمد علی دادخواه به طور رسمی وکیل ولی الله است و یا خیر ؟ و آیا ولی الله تقاضای تجدید نظر در پرونده خود را دارد ؟ و یا تقاضای عفو دارد ؟

طبق صحبت های ولی الله او همچنان بر موضع خود است . اگر مصاحبه رادیو فردا را گوش کرده باشید گزارشگر معلول حال رادیو فردا سعی دارد اقدامات آزادی خواهان مبنی بر اعتراض به این حکم را تمسخر کند . و نگرانی ما را از وضعیت ولی الله بی مورد بداند .

این یعنی دلسرد کردن کسانی که در کوشش هستند تا جان ولی الله را نجات دهند و تاثیر گذاری بر روی کسانی که در این چند روز می خواهند به این حکم اعتراض کنند .

پس دست به دست هم برای جلوگیری از اعدام ولی الله متحد شوید و به اعتراضات خود ادامه دهید .

درود بر تمامی سرنگونی طلبان

زنده باد آزادی