Tuesday, May 02, 2006

وبلاگ ياران مصدق

بلوگفا را تحریم کنید !

قسمتي جديدا در بلاگفا ايجاد شده كه سايت ها را دسته بندي مي كند . من نيز وبلاگ ياران مصدق را در قسمت سياسي اجتماعي قرار دادم . تا اينجا خوب خوب است . در هنگام به روز شدن وبلاگ نگاهي به اين صفحه جهت آشنايي با وبلاگ هاي ديگر انداختم به ناگاه عنواني به چشمم خورد :

http://al-ahwaz.blogfa.com

الاحواز ارض المحتله

اخ او اخت الناظره لهذه الموضع لا تنسون ان ارضکم محتله منذ ثمانون عام

بله وبلاگي با عنوان اهواز سرزمين اشغال شده !

و واقعا تاسف خوردم كه يك سرويس دهنده ايراني به يك دشمن امكانات وب رايگان مي دهد !

سرزمين آريايي ايران كه خيلي از كشور هاي عربي و غير عربي روزي جزیی از خاک زرخیزش و امپراطوران پارس بوده اند طوري شده كه امروز مظلومانه بايد درباره جداناپذير ترين قسمت خود اين حرف ها را تحمل كند .

همانطور كه بار ها اعلام كردم من به آزادي بيان كاملا پايبندم ولي اين واقعا شرم آور است كه اعلام جدايي خاك تا ابد فارس اهواز و خوزستان از سوي گروهي پيگيري شود و آن را آزادي بيان به حساب بياوريم ! در حالی که با شجاعت از دشمنی با فارس ها ( ایرانی ها ) دم می زنند .

اين آزادي بيان نيست اعلام جنگ با ملت ايران است . و از جمله با عرب هاي خوزستان كه حتي تكلم عربيشان با ديگر اعراب متفاوت مي باشد . من به عنوان زاييده شده در آن آب و خاك تحمل بيش از اين جفا را به آن سرزمين آريايي نداشتم و بسيار سريع اين مطلب را جهت اعتراض به سايت بلاگفا و اعلام خطر به همه وبلاگنويسان به نگارش درآوردم . واقعا تاسف آور است كه اروند و مروند ما و تيسفون و باكو و گنجه و هرات و ... ما را در ساليان دور و دراز از ما گزفتند و حالا عده اي درباره قسمت جدايي نشدني خاك ايران اينگونه مطلب بنويسند و خليج تا ابد فارس را خليج عربي بدانند . و البته اين يك بحث ملي است و همانطور كه محروميت هاي اين استان و ديگر نقاط كشور هم بحثي ملي است و نبايد با هم خلط مبحث شوند . توصيه مي شود نگاهي به اين وبلاگ ذکر شده داشته باشيد و خود قضاوت کنید .

فعلا به همين جا بسنده مي كنم .