Monday, May 08, 2006

وبلاگ اردشیر دولت




ما نباید متظر بمانیم
تا این دیوانگان کشورمان را نابود کنند


در اینکه رژیم اسلامی
برای آمریکا و متحدانش ودنیای مدرن و آزاد و دمکراسی
خطری جدی محسوب میشه شکی نیست.
و در اینکه
آمریکا و متحدانش بزودی حملات نظامی خود را برای جلوگیری احمدی نژاد و یاران بنیادگرایش از دستیابی به بمب هسته ای شروع خواهند کرد هم هیچ شکی نیست. ودر اینکه آنها نهایتآ پیروز خواهند شد هم هیچ شکی نیست.در اینکه احمدی نژاد و رهبران و دارو دسته ی دیوانه اش آنقدر در تخیلات و اعتقادات احمقانه و خرافاتیشان غوطه خورده و می خورند که هیچ دلشان به حال ملت رنج کشیده و بدبخت ایرانی نسوخته و نمی سوزد هم هیچ شکی نیست. پس تنها یک راه برای جلوگیری ازوقوع این فاجعه عظیم (عظیم تر ازوقوع خود رژیم) که رژیم جمهوری اسلامی بر ایران و ایرانیان تحمیل کرده باقی میماند.

قبل از حملات نظامی بر مؤسسات هسته ای و ویرانی ایران, رفرمیست ها (اگر هنوز چیزی ازشان باقی مانده) باید حساب خودشان راازاین دیوانگان مذهبی جدا کنند.

رفرمیست ها باید حود را درکنار آزادیخواهان و دمکراسی خواهان سکولاریته قرار دهند.

در میان بسیجیان و پاسداران بسیاری هستند که طرفدار رفرمیست ها هستند و هستند بسیاری د ر درون خود رژیم که اندکی هم میهن پرستند و قلبشان برای ایران هم میتپد. این دسته باید در مقابل بنیادگرایان بپا خیزند و ایران را از این خطر جدی نجات دهند و جای انها را به آزادی خواهان دمکراتیک و سکولاریته بدهند تا ایران رابه یک جامعه باز دمکراتیک و آزاد تبدیل کنیم.

ای ایرانی که در درون رژیم هستی اما قلبت برای ایران و ایرانی میتپد بپا خیزو برای رهایی ایران از این موقعیت وحشتناک و خطیر با بنیادگرایان مبارزه کن و به جمع ایرانیان آزادی خواه بپیوند.

ای پاسدار و بسیجی مهین پرست , ایران در موقعیت خطرناکی که این رژیم با سیاست های قرون وسطایی قرار داده بسر میبرد. بپا خیز و به جمع ایرانیان آزادی خواه بپیوند و با بنیاگرایان و رهبران اجنبی آنها مبارزه کن تا ایران را از این مهلکه خطرناک نجات دهیم

ما نباید متظر بمانیم تا این دیوانگان کشورمان را نابود کنند.

درود بر تو ای ایرانی میهن پرست و آزادی خواه