Friday, May 12, 2006

وبلاگ ایران آزاد

http://azaadir.blogspot.com/2006/05/blog-post_09.html

خامنه ای!
این سوالات را تو طرح کرده ای ،
خودت هم پاسخ بده!

راهیافته مجلس از اصفهان گفته است:
نوشتن نامه به بوش بدون مشورت با مقامات عالي كشور انجام نمي‌‏شود.
البته در این شکی نیست. احمدی نژاد رقمی نیست که سر خود برای بوش نامه بنویسد
و بنابراین باید این نامه را "نامه خامنه ای به بوش" بدانیم. خامنه ای بهتر است یک بار دیگر این نامه اش را بخواند وپاسخ دهد. < بخصوص درمورد جملات زیر :

آيا مي خواستيم عدالت برپا كنيم يا فقط از گروههاي خاصي حمايت كرديم و به قيمت فقر و تنگدستي عده زيادي از مردم، عده اندكي را به ثروت و مقام رسانديم.آيا ازحقوق مردم و محرومين دفاع كرديم يا آنانرا ناديده گرفتيم.آيـا به ملت خود و ساير مردم جهان راست گفتيم يا اينكه حقايق را وارونه جلوه داديم. آيا طرفـدار مردم بوديم يا طرفدار اشغالگران و ستمگران. آيا درحكومت ما منطق، عقل، اخلاق، صلح، عمل به تعهدات، گسترش عدالت، خدمت به مردم، رفاه و پيشرفت، حفظ كـــرامت انساني مورد توجه بود يا زور اسلحـه، تهديد، نــاامني، بـي توجهي به مردم و پايمال كردن حقوق انسانها. تـا كي مردم بايد خســارت تصميمات نادرست برخي حاكمان را بدهند ؟

و نیز:

آيا نشانه هاي تغيير و تحولات در جهان امروز قابل انكار است؟ آيا اوضاع فعلي جهان با ده سال قبل را مي توان مقايسه كرد. تغييرات سريع و بسيار گسترده است. مردم نسبت به شكاف موجود بين ثروتمندان و فقرا معترض هستند. مردم از فساد رو به تزايد ابراز تنفر مي كنند.(کلیه جملات فوق از متن نامه استخراج شده اند)

جناب خامنه ای! این سوالات را تو طرح کرده ای، خودت هم پاسخ بده!