Monday, May 15, 2006

وبلاگ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی آریان

عامل قتل قاضی مقدس را خدا دستگیر کرد!

چند ماه پیش یکی از قاضی های جمهوری اسلامی در تهران به دست فرد یا افرادی به قتل رسید . ماموران حکومت امام زمان ، در ابتدا این قتل را یک قتل سیاسی اعلام کردند و ان را به مخالفان جمهوری اسلامی از جمله سازمان مجاهدین و دیگر سازمانها نسبت دادند . بعد از مدتی دیگر در تریبون هایشان دمیدند و اعلام کردند قاتل را پیدا کرده اند و قضیه را خاتمه دادند . چند روز قبل از نوشتن این نوشته ، خبری منتشر شد با این مضمون که: عامل قتل قاضی مقدس را خدا دستگیر کرد ، من ابتدا تصور کردم که خبر باید ازجمله اخبار ماههای گذشته باشد. چون مدتها قبل فرزندان رشید امت حزب الله این قاتل را دستگیر شده اعلام نموده بودند ، اما با دقیقتر شدن در تاریخ خبر متوجه شدم خبر جدید است و با دیدن نام خدا ، حس کنجکاویم گل کرد که به مطالعه خبر بپردازیم و ببینیم خدا ، کی ؟ کجا؟ و چگونه ؟این شخص را دستگیر کرده است و تحویل ماموران زمینیش که همانا دار و دسته جمهوری اسلامی هستند داده است .

خبر از این قرار بود که در کشور امارات این شخص به سفارت امریکا مراجعه می کند و با بیان اینکه در ایران مرتکب قتل یک قاضی حکومت جمهوری اسلامی شده است ، از ایالات متحده تقاضای پناهندگی می کند ، که در نهایت این شخص تحویل پلیس امارات داده می شود و از طریق پلیس اینتر پل این قاتل بد اقبال ، تحویل مقامات جمهوری اسلامی ایران داده می شود .

هدف من از نگاشتن این مطلب دفاع از عمل انجام شده ، یعنی قتل یک قاضی توسط این شخص نمی باشد . چون قاتل در هر صورت قاتل است و مستوجب باز پس دادن تاوان می باشد و این شخص با دلایل بچه گانه ایی که باعث این قتل گشته است در هر قانون و هر مملکتی مجرم است و باید محاکمه گردد ، بلکه ماجرا از انجا برایم مهم بود که اولا برای دستگیری این قاتل نام خدا ذکر شده بود ، در حالی که این شخص توسط ماموران سفارت شیطان بزرگ که به قول علمای اسلامی دشمن خدا هستند دستگیر شده است و اعتراف و دستگیری این شخص بدبخت درهمان خانه شیطان بزرگ بوده است . از هر گوشه و زاویه ایی که به این واقعه نگاه کردم ، رد پایی از خدای بیچاره که چوب دست عوامل جمهوری اسلامی شده است را ندیدم .

دوما این ماموران خدا بر کره زمین عامل قتل را وابسته به دشمنان خودشان و خدا اعلام کرده و می دانستند و حتی بارها با اب و تاب زیاد اعلام کردند که مدارک و دلایل زیادی را به همراه قاتل و اعتراف قاتل در اختیار دارند و در سور و سات این بودند که قاتل پیشین را که نمی دانم چه بدبخت مفلوکی بود را به جوخه مرگ بسپارند، در حالی که این شخص اعتراف کرده است و گفته است که قاتل ان قاضی او می باشد و دلیلش هم این بوده است که چون یکی از قاضی های شعبه تحت نظارت این قاضی او را حکم داده است برای انتقام گرفتن مرتکب این قتل شده است .

تفسیرها ، استناد ها ، دلیل بافی ها و دروغ های این دانایان نادان که ادعای اصلاح جهان را دارند و برای دانایان دنیا هر روز پیام های نادانی و جهل می فرستند ، به حقیقت بسیار چندش اور و تهوع اور است.