Saturday, April 29, 2006

وبلاگ رک گو

بر سر دوراهی

با اوضاع قمر در عقربی که در حال پیش آمدن است، زمان آن رسیده که هرکس موقعیت و جبهه خود را تعیین کند.

رژیم جانیان اسلامی تاکنون ثابت کرده است که غیر قابل تصحیح است. اصلاح طلبان دولتی و غیر دولتی فرصت ها را به عمد یا به سهو تلف کردند. از بازرگان تا خاتمی هر یک به نحوی اغماض کرده و مردم ایران را دو دستی تقدیم جانیان سیاه پوش اسلامی کردند. خوشبختانه مردم ایران باهوش تر از آن بودند که دوباره گول این رفیقان نیمه راه را بخورند و با رفتن به پای صندوق‌های رای، معین را انتخاب کنند.

اکنون رژیم جانیان اسلامی چهره واقعی خود را که ۲۷ سال در پشت نقاب های مختلف پنهان کرده بود به همگان نشان میدهد و ماهیت ضد انسانی خود را آشکار کرده جای هیچگونه شکی باقی نمی گذارد.
در حال حاضر زمان بسیار حساس است هر حرکتی می تواند سرنوشت ساز باشد.

از اکنون هرکس که به نحوی در جهت اهداف و یا دوام جمهوری اسلامی قدمی بر می دارد، مستقیم و یا غیر مستقیم، آگاهانه و یا ناآگاه، خواسته و یا نخواسته، به شوخی و یا جدی، به بهانه اسلام و یا حفظ آرامش، با پرچم اصلاحات و یا به سبک حزب توده، مزدور و یا ابله و یا هر بهانه دیگری، در جهت خلاف منافع ایران عمل کرده و در نتیجه خائن به مردم و کشور ایران است.

وبلاگ نويسانی که با نام واقعی خود می‌نويسند و به هر دليلی نمی‌توانند مخالفت با رژيم را ابراز دارند، يا سکوت کنند و يا با نام مستعار بنويسند.

آقای سروش، آقای بهنود، آقای نبوی... اگر خودتان را از مردم می‌‌دانيد و قلب‌تان برای ايران می‌تپد، حداقل سکوت کنيد و گرنه تاريخ شما را محکوم خواهد کرد.