Sunday, April 16, 2006

وبلاگ ســپـهـر ایـران


دوش سوداي رخش گفتمم ز سر بيرون کنم
گفت کو زنجير تا تدبير اين مجنون کنم

بر خوردی که دوستان بلاگ نیوزی با نوشته های من و سانسور پست پيشين داشتن از دو دیدگاه قابل بررسی است یکی شخصی و یکی اجتماعی
از بعد شخصی حرفی نیست که به هر حال چون زندگی واقعی ام همواره از توهین ها و تهمت ها صرفنظر کردم و معتقدم ذات انسان بر بخشش استوارتر میشود و روح بزرگ آدمی صیقل میابد و انسان نباید هدیه بی نظیر افرینش را به حب و بغض و کینه آلوده کند
اما از بعد اجتماعی بسیار متاسفم کسانی که داعیه آزادی برای مردم ایران را دارند در نقش سانسورچی های قهاری عمل میکنند که دست قاضی مرتضوی هارا کم رنگ میکند یک مطلب طنز برای ارایه به ملت برای گوشزد خطراتی بس جبران ناپذیر را بر نمیتابید در حالی که ادعا میکنید آلمان نشین و اروپا نشینید در حالی در کره ماه هم مغز شله زرد خورتان بهمراهتان است
همه ما به جد معتقدیم ایران نه تنها باید به انژی اتمی بلکه بعض ها از جمله من معتقدیم به سلاح اتمی نیز باید مجهز شود اما تیغ در دست زنگی مست نه
شما چریکهای قراضه گویا فراموشتان شده که اقای خمینی در مجلس معرفه خبرگان فرمودند

ما اشتباه کردیم گه اول انقلاب چندین هزار تن بیشتر از این فاسد ها را در مراکز عام سر نبریدیم و آتش نزدیم تا قضیه تمام شود و اشکال برطرف شود

دوستان حتما یقین ندارند که منظورشان از فاسد ها همین امثال ما ها بوده

شاید هم گفته اسد الله لاجوردی را فراموش کردید که:

از نظر اسلام یک دختر نه ساله بالغ شمرده میشود و اسلام اجازه دارد که چنین کسی را در صورت دستگیری در تظاهرات ضد انقلاب همانجا کنار دیوار بگذاریم و گلوله بزنیم

به هر حال انرژی اتمی نه در دست سازمان انرژی اتمی ایران که افرادی دانشمند متخصص و متعهد به ایران عزیز هستند بلکه ان قسمت خطرناک آن در دست سپاه پاسداران است که چهار نعل ایران را به سمت نابودی سوق میدهد
امیدوارم وجدانی داشته باشید که هنگامی که بمب های هفتصد تنی دیر یا زود بر سر زن و بچه مردم میریزد شما اروپا نشینان قطره اشکی بریزید
به هر حال دوستان بسیار نازنیم نه بدرخواست من بلکه بر اساس توان درکشان مطالبی را در بلاگ نیوز قرار دادند که نه خواست من بوده نه تمایل قلبیم و فقط ارادت مرا به آن دسته از دوستان بیشتر کرد
ولی متاسفانه عطر گلاب به فاضلاب بردند
من نه سلطنت طلبم نه جمهوريخواهم نه مجاهدم نه کمونيستم نه اصلا عقيده اي سياسي دارم درد من درد ان دخترکي است که گفته اند از دوم اردبيهشت قرار است به علت بدحجابي دستگير و روانه زندانش کنند و در بازداشتگاههاان کنند که کرده اند
درد ان برادر اذري دارم که از فرط ستم مام ميهنش را فراموش کرده و رو به بيگانه کرده
درد.....


من عاشق تنهایم و از زندگیم لذت میبرم شما در تمام وبلاگستان بگردید میبینید حتی یک ایمیل از من کسی دریافت نکرده یا اصلا حرف خصوصی نداشتم جز اینکه دوستانی را از نظر ساخت وبلاگ یاری دهم تا اونها هم حرف دلشان را بزنند نه اینکه کسی ر را سانسور کنم
بدنبال معروفیت و محبوبیت نیستم چون زندگیم کامل است و بسیار بخود مغرورم و میبالم
بر عکس معتقدم کثیفترین مردم معروفترینشان هستند
امیدوارم شما هم کمی از واکسن پیشنهادیم در پایین میل کنید شاید خدا همه ما را براه درست هدایت کنداز دوستان خواهش میکنم هرگز از مطالب من به بلاگ نیوز لینک ندهند و لینک بلاگ نیوز را هم در اعتراض به سانسور برمیدارم