Monday, April 10, 2006

وبلاگ بیانیه / فراخوان

چرا ما در کمال پررویی مردم قدرناشناسی هستیم؟

من هنوز تا دو هفته دیگر در سفر آمریکا هستم. دیروز برنامه من در دانشگاه استنفورد برگزار شد و خودم احساس کردم برنامه خوبی بود. برای اولین بار این مغزهای فرار کرده را با چشم خودم دیدم و امروز( یعنی دیروز) در دانشگاه برکلی برنامه اجرا خواهم کرد. هفته آینده در لس آنجلس، سن دیه گو و سانتا کلارا برنامه خواهم داشت. .
ا.ن
http://r0ozonline.com/03satire/014926.shtml
Apr 10, 2006دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۵



پاچه ورمالیده ها متحد بشین
برای
ترکمون استندآپی
به سر ایرانیان تبعیدی!

...............................................




وقتی جلوی سفارت رسیدم حدود سی- چهل نفر از ایرانیان با پرچم ایستاده بودند و داشتند علیه جمهوری اسلامی مبارزه می کردند و فریاد می کشیدند… گروهی از حزب کمونیست کارگری بودند و گروهی تیپ های مجاهدین خلق و چند نفری هم از از سلطنت طلبان، به گفته یکی شان و چندتایی هم از ایرانیان عادی.
.رفتم به طرف سفارت. عده ای شعار می دادند که من مزدور جمهوری اسلامی هستم. من هم در کمال پررویی برای آنها دست تکان دادم.
رفتم داخل سفارت.
برگه رای را گرفتم و انگشتم را زدم روی استامپ سبز. داشتم به صدایی که می آمد فکر می کردم و اینکه در شهر بروکسل که شش هزار ایرانی زندگی می کنند سی – چهل نفر جمع شده اند و شعار می دهند و اصلا متوجه نیستند که این شیوه های نخ نما دیگر جواب نمی دهد… رای دادم.وقتی بیرون می آمدم، پلیس گفت که می توانم از در پشتی بروم. گفت که با این افراد نباید درگیر شد. گفتم: من خودم اینها را بزرگ کرده ام…از اینها گنده تر حسین الله کرم است که در تهران می خواهد رای مردم را تغییر دهد. ما از آن نوع فاشیست ها نمی ترسیم، این نوع فاشیست ها که چیزی نیستند... فقط دارم به این فکر می کنم که این جمعیت اگر اکبر گنجی را هم ببینند تکه تکه اش می کنند،
ا.ن آفا

من ... دادم، شما هم رای بدهید !
http://news.gooya.com/nabavi/archives/031213.php
ا.ن آفا

... از دو روز قبل که خاتمی رفت انگار تمام شهر یکباره مفلوک و حقیر و کوچک شد
... حضورش مثل هوا در همه شهر بود،
و وقتی که دچار تنگی نفس می شویم و به یاد نسیم خنک حضور خاتمی در این هشت سال می افتیم....
خاتمی برای ملت ما حالا دیگر یک شانس بزرگ و یک ثروت ملی است،
بزرگترین کاری که باید بکنیم این است که همه چیز را آماده
کنیم، سالهای سخت زندگی در میان کوتوله ها را بگذرانیم
و به چهار سال بعد فکر کنیم که خاتمی دوباره بیاید و
دوباره شهر بخندد

http://news.gooya.com/nabavi/archives/034393.php
ا.ن آفا

چرا ما مردم قدرناشناسی هستیم؟
هیچ وقت به این فکر کردیدکه چرا ما این همه به بزرگان مان بی احترامی می کنیم؟...
آقای خاتمی دیگر حق ندارد از دفترش در کاخ سعدآباد برای دیدارهایش استفاده کند.
ا.ن http://roozonline.com/03satire/011446.shtml
ا.ن آفا

غلط نکنم نوبل صلح امسال را یا می دهند به گنجی یا خاتمی. خاتمی در اسپانیا گفت: رابطه ای میان اسلام و تروریسم وجود ندارد