Sunday, November 20, 2005

وبلاگ خُسن قا

این داستان دیگر از همه خنده دارتر است.

آقایان غربی چنان وانمود می‌کنند که اطلاعاتی را از یک لپ تاپ ربوده شده یا به غنیمت گرفته شده بدست آورده‌اند!؟ راستی کدام احمق این حرف‌ها را باور می‌کند.

فکرش را بکنید خُسن قا یک لپ تاپ دارد حتی نسخه‌های ذخیره این وبلاگ فکسنی را هم در این لپ تاپ نمی‌گذارد که مبادا اگر روزی دزدیده شده این گنجینه!! بدست دیگران بیفتد، حالا شما فکرش را بکنید یک حکومتی که در همه چیزش مخفی کاری را رعایت می‌کند و در کار مخفی کاری دست سازمان جاسوسی امنیتی کا گ ب را از پشت بسته می‌آید محرمانه ترین اطلاعات اتمی‌اش را می‌گذارد روی یک لپ تاپ بعد هم میدهدش زیر بقل یک ملایی ببرد در فلان مسجد نماز بخواند و یکی هم می‌آید آنرا می‌دزدد!! جوک از این خنده‌دار تر تا حالا شنیده بودید!؟ کدام احمقی این اراجیف را باور می‌کنند؟ البته ممکن است که تحلیل گران نيويورک تايمز خودشان چنان احمق تشریف دارند که عقل همه را در سطح خودشان می‌انگارند.

حالا از آن هم خنده‌دارتر این است که آقایان ملا هم به همان روش احمقانه پاسخ می‌دهند و ادعا می‌کنند که طرح های ساخت سلاح اتمی را عبدالقديرخان همین طوری مفتکی و به زور تعارف این تن رو کفن کردی نمی‌شه و خلاصه هزارتا تعارف دیگه مدارک رو داده و آنها هرچه تعارف کرده‌اند که به جان عمه خمینی ما نمی‌خواهیم بمب اتم بسازیم باز عبدالقديرخان آن اسناد را به زور چپونده تو جیب ملاها و گفته به جون همون عمه خمینی نمی‌شه شما حتما باید این طرح‌ها رو مفت و مجانی بگیرد!!

حماقت را می‌بینید؟ دروغ که خناق نیست که آقا! مالیات هم نداره پس هر چی بزرگتر بهتر.

http://hasanagha.net/blog/003993.html

یک پ.ن. بی مربوط به مساله اتمی ولی کمی شیمیایی:طرز تهیه شراب در منزل را تکمیل کردم برای مطالعه آن می توانید به این وبلاگ مارجعه کنید.

http://hasanagha.net/blog/003993.html