Sunday, November 27, 2005

وبلاگ خُسن قا

خردبیر خودش

اولن شما توی فلان جاتون خندیدیت نام وبلاگ بنده را برای شرکت در چنین مسابقه‌ای معرفی کردید. همه آنهایی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من با این قرتی بازی‌ها مخالفم.

دوم اینکه شما با استدلال به کدام نوشته من به این نتیجه رسیده‌اید که بنده یک "کمونیست دو آتیشه‌" هستم!؟ اینکه شما بنده را یک کمونیست دو آتشه می‌دانید نشان از بی‌سوادی شما دارد و ربطی به من و مواضع من ندارد.

نکته دیگر اینکه من برخلاف شما برای جایزه یا تشکر این یا آن نیست که می‌نویسم اگر این هدف را پی‌گیری می‌کردم با نام واقعی خودم می‌نوشتم. هدف من کمک به آزادی وطنم هست و بس و در مرحله بعد کمک به عادلانه تر کردن جهان پیرامونم و ربطی به کمونیسم و دیگر ایدئولوژی‌ها ندارد.

راستی می‌خواهید برای رسوایتان هم که شده بگویم برای چه نام مرا در کنار دیگران گذاشتید؟ برای اینکه امروز با عنوان کردن آن فخر بفروشید که "حسین درخشان چنان دموکرات است که با مخالفین خودش هم با مدارا رفتار می‌کند".تازه مسابقه‌ای که شما داورش باشید از قبل معلوم است که پی‌گیر چه اهدافی است و ارزش چنین مسابقه‌ای هم به همان اندازه است و نیازی به توضیح بیشتر نیست.

حالا که زحمت! کشیده اید و دوباره باب سخن گفتن را باز کردید لطف کنید توضیح بدهید که: چه گونه شد که یک مرتبه برای دفاع از پسرخاله کمونیست بنده و دیگران قدم رنجه فرمودید و تا تونس پیاده رفتید!؟

آقای درخشان دیگر کسی در وبلاگستان نیست که شما و اهداف‌تان را نشناسد. حنای شما دیگر رنگ باخته و بجز بچه کلاس اولی‌ها کس دیگری را نمی‌تواند بفریبد.

منبع تصویر: خردبیر خودش

http://hasssanagha.blogspot.com/