Thursday, December 28, 2006

پیام کارزار آزادی کیانوش سنجری : تشکر از تمامی حامیان



به نام سعادت مردم ایران

کیانوش سنجری دیشب (چهارشنبه )از زندان اوین با تامین قرار وثیقه آزاد شد. گرچه بسیار رنجور خسته به نظر می رسید اما برق امید در چشمانش موج می زند. با آنکه هنوز آثار بیداد بر پیکرش مشهود بود اما مشخص بود نتوانسته اند این جوان شجاع را در هم بشکنند.این پیروزی را به عموم آزادی خواهان جهان تبریک می گوییم .

کارزار آزادی کیانوش سنجری بار دیگر ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که طی این مدت که کارزار فعالیت های خود را آغاز نمود از آن حمایت نمودند مراتب عذرخواهی خود را نیز از دوستانی اعلام می کند که به دلیل حجم بالای فعالیت ها نامشان در لیست حامیان قرار نگرفت و بعضا ایمیل های این عزیزان به دست ما نرسید.متاسفانه در روزهای گذشته فرصت کمتری برای قدردانی از زحمات حامیان کارزار داشتیم.

پیام تشکر ویژه ای داریم از عزیزان فعال در کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی که صمیمانه در این مدت ما را یاری کردند و بدون هیچ چشم داشتی به دنبال وضیعت کیانوش بودند. از عزیزان کمیته گزارشگران حقوق بشر که با پیگیری ها و اخبار موثق خود امکان خبر رسانی در مورد وضعیت کیانوش راسبب شده بودند نیز تشکر می کنیم.

از آقای حسن زارع زاده اردشیر به خاطر پیگیری های فراوانشان در مورد وضیعت کیانوش در آن سوی مرز و مشاوره های مفیدشان صمیمانه تشکر می کنیم و برای ایشان و خانواده ی محترمشان آرزوی موفقیت داریم .
از عزیزانی که طی این مدت به دنبال وکیل مدافع جدید برای کیانوش بودند قدردانی می کنیم از بابت اختیار وکیل مدافع جدید برای کیانوش تشکر می کنیم. از دوستان عزیزی که در آن سوی مرز با تلاش های خود نگذاشتند فریاد های ما بی اثر باشد تشکر ویژه ای داریم.

از آژانس خبری کوروش که با حمایت های بی دریغ خود در هر ساعتی از شبانه روز خبر های کارزار را منعکس کرد نیز تشکر می کنیم و از بابت دیگر همکاری ها نیز سپاسگذاریم.

از دیگری سایت های خبری همچون سایت ایران پرس نیوز،پیک ایران و... نیز به خاطر همکاری هایشان تشکر و قدر دانی می کنیم.

از دوستان گرامی در کمپین آزادی برای احمد باطبی نهایت تشکر را داریم که با در اختیار گذاشتن امکانات و تجربیاتشان نگذاشتند کارزار نو پای آزادی کیانوش دچار انحراف شود.امیدواریم بتوانیم در مورد وضیعت احمد باطبی همچنان فعالیت های مشترکمان را ادامه دهیم و این دانشجوی مبارز را هم در کنار خانوده اش ببینیم.

از عزیزانی که طی این مدت با ایمیل ها و دست نوشته هایشان دلگرمی ما بودند تشکر می کنیم و دستشان را می فشاریم.از عزیزانی که با فرستادن ایمیل از کارزار تشکر کرده بودند نیز قدردانی می کنیم و از اینکه با ایمیل هایشان نیز در مورد وضعیت کیانوش ابراز نگرانی می کردند نیز نهایت سپاسگذاری را داریم.

کارزار آزادی کیانوش سنجری با افتخار اعلام می کند بدون هیچ وابستگی سیاسی فعالیت های خود را ادامه داده است و قرار گرفتن نام های شخصیت های سیاسی با تفکرات مختلف در میان حامیان کارزار نشان دهنده ی همین مهم است.

ما اعلام می کنیم وضعیت دیگر زندانیان سیاسی به خصوص زندانیان محبوس در بازداشتگاه 209 را پیگیری خواهیم کرد.

زنده باد آزادی /کارزار آزادی کیانوش سنجری
12/28/2006