Tuesday, October 14, 2008

.حکومت بی درو پیکری که بدتر از مغول عمل می کند

دختری از ایران

همان میراثی راکه مغول برایمان باقی گذارد
جمهوری اسلامی برای آیندگانمان می گذارد


تاریخ را که ورق می زنیم می بینیم در هر دوره ای قدرتمداران آن دوره حتی اگر ظلمی هم به مردم می کردند حداقل آثاری گرانقدر برای آیندگان به میراث گذاردند جز تعداد معدودی از حکومت هایی که در ایران وجود داشته از جمله مغول ها که جز ویرانی میراثی برایمان باقی نگداردند. نظام جمهوری اسلامی ایران که البته چه عرض کنم نظامی در این حکومت دیده نمی شود همان بهتر که بگوییم جمهوری اسلامی بازهم نمی توان عنوان جمهوری را به این حکومت داد چون مردم در این حکومت هیچ کاره اند .عنوان اسلامی راهم نمی توان به این حکومت نسبت داد به هزارویک دلیل که در اینجا جای بحثش نیست پس حکومت بی درو پیکری که امروزه بر ایران حکمفرما گشته شاید بدتر از مغول عمل می کند.

من به هیچ وجه در مقام بالا بردن رضا شاه پهلوی نمی باشم اما در زمان او کارهایی انجام شد هرچند که برخاسته از تفکر بزرگانی همچون عبدالحسین تیمورتاش ها بود اما مهم نفس کار بود که در جهت مثبت برداشته شده است . در اصفهان دو بخش چهارباغ عباسی و چهارباغ بالا در عصر شاه عباس یکم طراحی شده و تاریخ تقریبی ساخت آن به سال ۱۰۰۰ هجری قمری (۱۵۹۱ میلادی) برمی‌گردد. چهارباغ پایین در دوره رضا شاه پهلوی و با همان طرح به چهارباغ دوره صفوی افزوده گردید. رضا شاه آمد و خیابانی باهمان شکل به خیابان قدیمی چهارباغ عباسی اضافه کرد ولی مسوولان نابخرد حکومت بی دروپیکر ایران در حال نابودی خیابان چهارباغ عباسی هستند.

دوستان عزیز بیایید یکی شویم ونگذاریم روند نابودی میراث های باقی مانده از گدشتگانمان که قسمتی از هویت ایرانی بودنمان است به دست نابخردانی که در ایران حکمفرما هستند نابود گردد.
برای اعتراض نسبت به عبور مترو از بافت تاریخی اصفهان که منجر به نابودی بخش وسیعی از میراث فرهنگی ، طبیعی و هنری اصفهان می شود اینجا را کلیک کنید