Tuesday, June 24, 2008

یاجوج و ماجوج شامبورتی زکی لا لاریستی چه جوری"هیات" تحریریه "سکولاریسم (!) نو" میشه

دارالترجمه زبان یاجوج و ماجوج
/http://che-0-che-0-che.blogspot.com


- یاجوج و ماجوج شامبورتی زکی لا لاریستی
چه جوری"هیات" تحریریه "سکولاریسم (!) نو" میشه؟

- لابد با "استدلال و تاکتيک" (و عکس 6X4 )
"هیات" تحریریه!
.........................


"چهار «چرا» و چهار «اگر» در تاريخ معاصر ايران/ ...NEW  SECULAISM NOW! ...بعنوان سردبير سکولاريسم نو
امام خميني از پاريس كه مي‌آمد همراه خود در همان هواپيما هم قانون اساسي جديدي به ارمغان آورد. اين قانون اساسي در پاريس نوشته شده بود و همراه صادق طباطبايي يكي از بستگان و نزديكان امام بود و در آن ولايت فقيه نه به صورت يك نهاد سياسي كه به عنوان روح حاكم بر جمهوري اسلامي و رهبري عالي امام خميني به عنوان رهبر انقلاب اسلامي پيش‌بيني شده بود. مولفان اين قانون اساسي اصحاب امام خميني در پاريس بودند و امام محتواي اين قانون را بدون توجه به جايگاهي كه براي ايشان در نظر گرفته شده بود اجمالا مخالفت نكرده و موافق به رفراندوم گذاشتن آن بودند. بدين‌ترتيب جمهوري اسلامي به عنوان يك دموكراسي ديني متولد مي‌شد كه زير نظر نهاد مرجعيت بخصوص رهبري امام خميني اداره مي‌شد...
"امام خميني طي ربع قرن از 1342 تا 1368 به پرسش‌هايي پاسخ مي‌داد كه «ما« طرح كرده بودیم ... آيا رفتاري جز رفتار امام خميني ... مي‌شد پيشه كرد؟" !

حاچ آقا قوچانی
شامبورتی سکولاریسم (!) شکوه مند قمری نوری نو
http://www.newsecularism.com/2008/0608-C/062408-Mohammad-Ghoochani-4-agar.htm
سه شنبه 4 تير 1387 ـ 24 ژوئن 2008/ منبع "قاش" نشده است!
"منبع" : شهروند امروز/ تیتر اصلی: امام چگونه امام شد؟ - محمد قوچاني
http://shahrvandemroz.blogfa.com/post-520.aspx
....................

"برخی از دوستان و خوانندگان ما، بخصوص پس از انتشار مطالبی از افراد وابسته به حکومت اسلامی، بر خط مشی ما خرده گرفته اند... برای نمونه، دوستی نوشته است:
«... دشمنان آزادی و حقوق انسانی ملت ایران که سایت شما را جولانگاهی یافته اند برای تراوشات ذهن بیمارشان، هزاران بوق و بلند گو در اختیار دارند و با چنگ انداختن بر ثروت ها و سرمایه های ملت ایران هیچ مشکل مالی در ایجاد پایگاه ها و کانال های رسانه ای ندارند. آیا ایشان در رسانه های بیشمار خود اجازهء نشر مقاله ای مخالف با دیدگاه های انسان ستیز و تبعیض گزار خود را به شما می دهند؟»
من، بعنوان سردبير سکولاريسم نو، چنين می انديشم که اتفاقاً درست به اين خاطر که نوشته های وابستگان حکومت اسلامی در سايت های «بی اعتبار» خود و وابستگانشان منتشر می شود مورد توجه معتقدان به سکولاريسم قرار نمی گيرد، حال آنکه يک سکولار بايد بيشترين وقت خود را در خواندن و شنيدن سخنان دشمنان سکولاريسم (و اينک سکولاريسم نو) بگذراند و با استدلال و تاکتيک های توجيهی آنها آشنا شود"!

ا.ن. علا
سردبير (!) شامبورتی سکولاریسم (!) شکوه مند قمری نوری نو
http://www.newsecularism.com/Nooriala/012108-A-note-on-policy.htm
سه شنبه 27 فروردین 1387 - 15 آوریل 2008

خط مشی «سکولاريسم نو» در گزينش مقالات آشپزخانه نیو (!) سکولاریسم شکوه مند قمری نوری نو