Saturday, June 03, 2006

وبلاک فریاد بی صدا

ایران
یا
جمهوری اسلامی ایران ؟

نمیدونم تا حالا به این نکته توجه کردین یا نه ؟ اگه دقت کرده باشین توی خیلی از مواردی که افتخاری برای ایران بوجود اومده یا میاد از جانب افراد و مشاهیر و ورزشکاران و ... , همیشه یک جمله ای گفته میشه که خیلی عجیب به نظر میرسه و کمی هم مایه خجالت و آبرو ریزی مردم ! مثلن وقتی که رضا زاده گوریل قهرمان جهان شد , اعلام کرد که من این مدال رو تقدیم جمهوری اسلامی ایران میکنم ! یا وقتی که فلان دکتر و دانشمند و مخترع و ... که در جامعه بین المللی برنده جایزه ای میشن , اعلام میکنن که من این مقام و جایزه رو مدیون جمهوری اسلامی ایران هستم و تقدیم میکنم به جمهوری اسلامی ایران .

تا اینجای کار به نظر شما عیب و ایرادی دیده میشه ؟ چیز عجیبی گفته نشده ؟

سر تا پاش ایراده ! ما 2 اصطلاح داریم در عرف ملی ! یکی ایران و کشور ایران و مردم ایران و یکی هم رژیم و حکومت ایران که بهش میگن جمهوری اسلامی ایران . هر کسی باید بدونه که در دکترین و دروس سیاسی جهان اصطلاح مسخره و عجیبی بنام جمهوری اسلامی وجود خارجی نداره به این علت که اسلام کلن ماهیت و ذاتش ضد جمهوریت هست و بطور یک جانبه و دیکتاتوری حکومت میکنه و تمام قوانینش ضد آزادی های بشری و حقوق بشر و ... ! به همین علت هم هست که واژه مسخره ای بنام جمهوری اسلامی یا اسهالی عملن وجود خارجی نداره و اگر هم هست وابسته به همین رژیم معلوم الحاله و بس و نه به مردم ایران و نه به کشور ایران . چطور که در کشور خودمون نمونه آشکارش رو میبینیم که حکومت اسلامی = ولایت مطلقه وقیح !

حالا قسمت مسخره اینجاست که این آدم های ابله میان و میگن افتخارات ما همه بخاطر جمهوری اسلامی ایرانه ! میگن این افتخار رو تقدیم جمهوری اسلامی میکنیم . یعنی همه اینها رو دو دستی پیشکش رژیم نفرت انگیز ایران میکنن . بنده خداها تقصیر هم ندارن و فقط عقلشون نمیرسه که بین ایران و رژیم ایران فرقی هست به اندازه چند میلیارد سال نوری !

امیدوارم یک همچین اشتباهی در آینده صورت نگیره و تمام افتخارات این مرز رو بوم رو دو دستی ندیم زیر بغل رژیمی که بویی از انسانیت نبرده و در طول 27 سالی که از حیاتش گذشته فقط و فقط باعث زوال و پس رفت کشور و مردم ما شده . حالا ببینین چه مردم نابغه و مغزهای متفکری داریم که در این اوضاع هچل هفت و شلم شوربا تونستن افتخار آفرینان جهان باشن و برای این کشور یعنی " ایران " افتخار کسب کنن و نه برای رژیم کذایی ایران یعنی جمهوری اسلامی ایران !