Wednesday, October 25, 2006

,وبسابت نقطه ته خط : مردي كه از جلوگيري بدش مي‌آمد

http://www.noqte.com/blogs/blog.php?code=229

مردي كه از جلوگيري بدش مي‌آمد

يا: كجايي مالتوس كه نظريه‌تو كشتن

عكس به شدت تزئيني است!

يك كشور تكثرگرا
تهران، 1435 هجري شمسي، آسمان تيره و تاريك است. ميليون‌ها نفر در هم مي‌لولند و تا نوك برج آزادي جمعيت بالا آمده است. هر اتوبوس سيصد نفر مسافر دارد كه بسياري از آنان روي سقف هستند يا به بدنه اتوبوس يا به همديگر آويزان شده‌اند. رييس جمهور در محله‌ي محروم شهرك لوت (كوير لوت سابق) واقع در جنوب تهران و در حضور ميليون‌ها نفر كه بعضي‌ها به صورت دو سه نفري كول هم رفته‌اند مشغول سخنراني است:
- من از همين‌جا در شهر اخلاق و صفاي تهران اعلام مي‌كنم كه جمعيت صدميليوني شهر تهران هنوز كم است. اين كشورهاي غربي گفته‌اند كه شما در كشورتان جلوگيري مي‌كنيد از بعضي چيزها. يك مشت ليبرال عقيم و مزدوران عنين و آلت افسرده‌ي دست استكبار جهاني هم تهمت مي‌زنند به ما. و من امروز به شما مي‌گويم كه دروغ مي‌گويند و ما هرگز جلوگيري نمي‌كنيم و همه مي‌بينيد كه آزادند در اين مورد. من خودم بالشخصه از جلوگيري بدم مي‌آيد. اين حرف‌ها مال غربي‌هاست. اين آقاي «جيمز ايكس بوش» خودش عقيم است آن وقت به ما حسادت‌ مي‌كنند. و به ما گفته‌اند كه ما تكثرگرا نيستيم كه اين حرف غلطي است. اين بداخلاقي‌ها چه معنا دارد؟ ما خيلي هم تكثرگرا هستيم. به همين خاطر چند بار پرونده ما رفته به شوراي امنيت و فشارها آورده و تهمت مي‌زنند كه ما جلوگيري مي‌كنيم و من در حضور اين ملت اعلام مي‌كنم كه «انرژي هسته‌اي» حق مسلم ماست و از آن براي مقاصد صلح‌طلبانه و ازدياد جمعيت استفاده مي‌كنيم و هيچ وقت جلوگيري نخواهيم كرد و اين ملت تسليم زور نخواهد شد و راه خود را طبق فرمايش رييس جمهور فقيد و آينده‌نگرش در پنجاه سال پيش ادامه خواهد داد و اين ملت اين كار را خواهد كرد چون اين ملت مي‌تواند بكند.

شغل زنان ايراني
مركز تكثير خانواده اعلام كرد: هيات دولت و مجلس طرحي را در دست بررسي دارند كه جهت ازدياد نفوس و مبارزه با استعمار غرب، به زناني كه بتوانند بيشتر بزايند مثل گذشته فقط مرخصي نخواهد داد. بلكه آنان را بازنشسته كرده تا با خيال راحت در خانه فقط مشغول زائيدن و ازدياد نفوس شوند.
سال‌ها پيش اين مركز به نام «مركز تنظيم خانواده» معروف بود كه با فرمايشات رييس‌جمهور فقيد و آينده‌نگرمان به مركز تكثير خانواده تغيير نام داده شد.

ظرفيت
رييس جمهور چين در ديدار با رييس جمهور كشورمان گفت: ما در پنجاه سال گذشته رشد جمعيت‌مان را كمتر كرديم ولي شما داريد از ما جلو مي‌زنيد. آيا براي اين همه جمعيت، غذا، پوشاك، امكانات پزشكي، بهداشت و درمان و كار و مسكن داريد؟ نيم قرن پيش سال‌ها ميليون‌ها دلار خرج كرديد كه امكانات و فرهنگ كنترل جمعيت داشته باشيد چطور به اين جهش عظيم رسيديد؟ آيا ظرفيتش را داريد؟
رييس جمهور كشورمان گفت:
- زكي! ظرفيتشو داريم هيچي، ظرفشم داريم. شما خودت بي‌ظرفيت هستيد.

از متن يك آگهي بهداشتي
فرزند بيشتر، زندگي بهتر... پدر و مادر عزيز! 12 تا بچه كافي نيست. شما خجالت نمي‌كشيد فقط 12 تا بچه داريد؟

داروي پرزايي
مهندسان موسسه رويان اعلام كردند دارويي ساخته‌اند كه هر كسي با مصرف آن در صورت كمزائي، به پرزايي و باروري فراوان مي‌رسد. مهندس تكثيراولادي در مورد تاثير شگفت اين دارو گفت:
- تاثير اين دارو به حديه كه طرف عطسه بكنه يه بچه پس ميندازه، سرفه بكنه يه بچه پس ميندازه، عرضم به حضورتون ديگه اين‌طوري... خودتون تا آخرشو بخونين.
مهندس تكثيراولادي در مورد نحوه ساخت اين داروي معجزه‌گر گفت: ما اينو از DNA رييس‌جمهور فقيد و آينده‌نگرمون در پنجاه سال پيش ساختيم.
وي اظهار اميدواري كرد كه با عرضه‌ي اين دارو چند ميليون نفر شبيه رييس جمهور فقيد به جمعيت كشور اضافه شود.

■ از تابلوي يك داروخانه:
کاندوم پاره موجود است.

مدال افتخار
در جشنواره تكثير خانواده، جايزه‌ي «خروس طلايي» و «مرغ طلايي» به يك زن و شوهر پراولاد رسيد. اين زوج داراي 64 فرزند پسر و دختر هستند. خبرنگار بخش فرهنگي ما از اين زن خوشبخت پرسيد:
- شما چيكار مي‌كنين كه تونستين اين همه بچه پس بندازين؟
زن گفت: کار خاصي نمي‌كنيم، آقامون مي‌ذاره تو مايكروفر منم ميرم درش ميارم.
اين زن و شوهر همچنين مدال افتخار رياست‌جمهوري به خاطر مجاهدت و مبارزه با فرهنگ غربي را در اين جشنواره دريافت كردند.

■ از تابلوي يك داروخانه ديگر:
كاندوم آبكشي و مشبك و قرص پنج‌قلوزايي رسيد.

آلات منحرف كننده
با قاچاقچيان آيودي و وسائل ضاله‌ي توبكتومي و وازكتومي و فروشندگان كاندوم و قرص‌هاي ال‌دي برخورد خواهد شد.
سرهنگ كثيرنظام رييس «ستاد مبارزه با جلوگيري» نيروي انتظامي در حال بازجويي از چند قاچاقچي دستگير شده در اين مورد به خبرنگار ما گفت: با قاچاقچيان اين ابزار منحرف‌كننده و جلوگيري‌كننده به شدت برخورد خواهد شد. ديروز با «ال اس دي» و «ال‌ ام بي» جوانان ما را از راه به در مي‌كردند حالا با قرص ال دي.
وي سپس رو به يكي از دستگيرشدگان كرد و در حالي كه كاندومي را مي‌كشيد گفت: مي‌گي اينا رو از كجا آوردي يا با همين بزنم تو چشت؟

آخرين گربه‌ي ايراني
آخرين گربه‌ي بازمانده‌ي ايراني ديروز در شهر تهران و طي مراسم شامي با حضور چندصدهزار نفر، كباب شده و تناول گرديد. از چند دهه پيش نسل بسياري از موجودات زنده و حيوانات در ايران به دليل كمبود غذا منقرض گرديده است و اين گربه تنها بازمانده يكي از همان حيوانات بود.

نه چندان كم‌ربط: چگونه جنازه مالتوس در قبر مي‌لرزد؟