Saturday, July 12, 2008

دارالترجمه یاجوجین و ماجوجات: نکته های جالبی که هم برای " سکولاریسم به گونه ای نوی خارج از کشوری ها" خوب است و هم برای اونجای "اهل" وطن

دارالترجمه یاجوج و ماجوج/


اهالی کشور خارج از کشور،
خوب نگاه کنين
به
"نکته های جالب خارج از کشوری" سکولاریسم
به گونه ای نو


......................


"مهشيد اميرشاهی و نيلوفر بيضايي دعوت تشکيلاتی در تورنتوی کانادا به نام «يکی بود، يکی نبود» را برای شرکت در فستیوال آن با نام «تيرگان» پذيرفته اند و آقای بصير نصيبی، هنرمند پرتلاش و مبارز خارج از کشور، اين قبول دعوت را کاری غير اصولی خوانده است چرا که معتقد است اين فستيوال از جانب جمهوری اسلامی حمايت می شود.

آنگاه، خانم نيلوفر بيضايي، از چهره های درخشان هنر خارج از کشور، نامه ای در جواب ايشان نوشته و توضيح داده اند که اين فستيوال ربطی به جمهوری اسلامی ندارد...

در قدم بعدی، خانم مينا اسدی، شاعر توانا و هميشه مبارز، نيز طی نامه ای جواب خانم بيضايي را داده اند.

البته هر کدام از اين نامه ها مساله را به گونه ای می بيند اما، در عين حال، در هر کدام از آنها نکته های جالبی بچشم می خورد که خواندنش هم برای اهل وطن خوب است و هم برای خارج از کشوری ها" !

http://www.newsecularism.com/Az-Negaah/AZN-071408.htm
حاج خانوم شکوه سکولاریسم به گونه ای نو
22 تير 1387 ـ 12 ژوئيه 2008



"
اگر صدها مقاله درباره‏ی تبعید نوشته باشی و در این‏باره هزار اثر هم خلق کرده باشی و حتا اگر برگزارکنندگان این فستیوال رضایت بدهند که با نئون واژه تبعید را بر سر در سالن نصب کنند، شرکت هنرمند تبعیدی در این برنامه جز سرافکندگی ثمری نخواهد داشت"

http://seen-jeem-40tikke.blogspot.com/2008/07/blog-post_2145.html
مینا اسدی


"طباخ ماهری که ایرانی برون مرز، مقیم خارج ،مهاجر، تبعیدی و پناهنده را با سفیران هنری جمهوری اسلامی و دوزیستیان و... را در دیگی ریخت میدانست چه آشی دارد می پزد"


http://www.cinemaye-azad.com/archive/archive084.html
بصیر نصیبی


"اهالی کشور خارج از کشور/...
نگاه کنيد به مقاله‌ی
«کشور خارج کشور»... اسماعيل نوری علا " !

حاج خانوم شکوه سکولاریسم به گونه ای نو