Wednesday, July 18, 2007

علي از وبلاگ يار دبستانی: اتاق معجزه در ام القرا


وبلاگ يار دبستاني

اتاق معجزه در ام القرا !

مسلما تمام كساني كه به قول معروف گذر پوستشان به دباغ خانه اهل ولايت فقيه خورده باشد ، به خوبي اتاق معجزه را مي شناسند ، تمامي دوستاني كه اين چند سطر را هم بخوانند به خوبي متوجه منظور خواهند شد .

اتاق معجزه ، جايي است كه در آن اتاق اتفاقات غير قابل توجيه و باورنكردني و اعمال متحير العقولي اتفاق مي افتد .

در اين اتاق بر شما و تمامي كساني كه در حال مشاهده شما در همان لحظه يا بعد ها خواهند بود ، ثابت خواهد شد كه معجزه تنها مختص به پيامبران نيست و هر انساني اگر در شرايط احراز بر آيد مي تواند دست به خلق معجزه زند .

اين اتاقها عموما تا قبل از خلق معجزه تاريك هستند و تنها باريكه اي از نور به درون مي تابد كه اين نور هم در كنار ديوارهايي كه به دورتان مي چرخد و هجوم مشتها و هجمه دشنامها و ... چيز كم اهميتي مي نمايد .

اما به ناگهان بعد از تحمل هر فردي و روشهاي به كار گرفته شده براي او معجزه ظهور مي كند .

حالا ديگر اين اتاق معجزه نورباران شده است ، پرژكتورها بررويتان نورافشاني مي كنند و دوربينها بر چهريتان زوم !

ديگر صداي شماست كه ثبت در تاريخي كه مي خواهند به يادگار بماند ، مي شود .
با آمدن نام چراغ شايد به ياد روشنايي بي افتيم اما ، در چندساله اخير در فرهنگ تلويزيوني و اعتراف گيري برنامه هايي از قبيل چراغ و هويت ديگر نامهايي آشنا هستند .
برنامه هايي كه شايد ابتدا در سياهچالها، اعترافاتي را كه بايد مي كردي بروي كاغذ نوشته مي شد و بعد شما پايش را امضا مي كردي اما با پيشرفت تكنولوژي و بعد اثر گذاري بر مردمان ام القرا اين شيوه ها نيز پيشرفت كردند و با كمك و همفكري سعيد امامي ها و شريعتمداري ها ، بزرگاني چون سعيدي سيرجاني ، سيامك پورزند و ... تا محمدي و افشاري و ... ديگراني را به پاي اين شوي تبليغاتي كشاندند .

در مورد ديگر زندانيان و فعالين سياسي و اجنماعي هم اگر اعترافات تلويزيوني در كار نبود اما توبه نامه ها و مدارك جعلي را آنقدر در اتاق معجزه به آنها نشان مي دهند، كه آنها هم كم كم باورشان مي شود تمامي اين اعمال از خودشان سر زده است و پاي هر ورق نانوشته اي را هم به اجبار امضا مي كنند .

اما در مورد اثر گذاري اين اعترافات و شوهاي تكراري بر مردمان خوبست كمي به عقب باز گرديم .

در زمان پيش از انقلاب روحانيون و اسلاميون معتقد بودند اگر يك سال تلويزيون را در دست داشته باشند حكومت سرنگون و جامعه اصلاح مي شود
!
اما اكنون با گذشت 28 سال از انقلاب اسلامي نه تنها اين امر تحقق نيافته ، بلكه بي اعتمادي مردمان روز به روز از رسانه اي كه به اجبار ميخواهند ملي بنامندش بيشتر مي شود .

مردم كه با گوشها و چشمان خود سخنان آيت الله خميني را در بهشت زهرا در مورد اصلاح و اسلامي كردن تلويزيون و رسانه ها شنيدند به خوبي اكنون معناي اسلامي بودن را دريافتند .

امشب و فردا شب هم البته با چند سال تاخير ، چون سالهاي گذشته پروژه اعترافات تلويزيوني بر روي آنتن مي رود تا صحت و قدرت اتاق معجزه بر همگان اثبات شود .
در انتها اگر پروژه سركوب به اين نحو بخواهد ادامه يابد، باید علاوه بر اظهاراتی که درباره کوتای خزنده ، برپايي انقلاب مخملي ، مقابله با معجزه هزاره سوم ، سیاه نمایی ، پیگیری و خط گیری منافع بیگانگان موارد زیر را اعلام کرد تا حساب کار دست همگان باشد :
1- هر یک از فعالين سياسي و اجتماعي مطمئنا براي يكبار هم كه شده برنج تایلندی ، پاکستانی خورده اند .
2- بدون تردید اگر منزلشان جستجو شود ، وسایل چینی در منزلشان یافت خواهد شد .
3- بارها در عمرشان مرغ وارداتی خورده اند و يا پنير دانماركي و شيريني دانماركي سابق و ناپلئوني را در معده هايشان انباشته اند .
4- بی تردید ، در همین پاییز گذشته پرتقال اسپانیایی میل فرموده اند .
5- سالها ست که موز آمریکای لاتین می خورند .
6- در پرونده اینان شواهد عدیده وجود دارد که بر بویینگ های آمریکایی ، توپولف های روسی سوار شده اند .

البته شواهد دیگری از این که اینان از غرب و شرق تغدیه شده اند وجود دارد ..... .

ما در داخل كشور دشمن داريم ، در خارج از كشور دشمن داريم ، اين نكته ايست كه نبايد در هيچ لحظه از نظر ما دور بماند . ... نه تنها دشمنان بلكه كساني كه سكوت مي كنند و به حد كافي دشمنان را افشا نمي كنند نيز بايد حذف و نابود شوند . " استالين "