Thursday, January 04, 2007

وبلاگ نویس محترم – سلام علیکمم

آلوچه خا نو م

http://aloochehkhanoom.blogspot.com/2007/01/10-1-1-2.html

وبلاگ نویس محترم – سلام علیکمم

بنا به تصمیم این جانب که شب گذشته بعد از صرف شام و قبل از آوردن چای اتخاذ شد به جنابعالی 10 دقیقه مهلت میدهیم تا در طرح ساماندهی وبلاگهای آلاینده شرکت کرده و خودتان را طبق موارد ذیل به مراجع بیصلاح معرفی کنید:

1-با مراجعه به سایت نام، نام خانوادگی، آدرس و تلفن ، اسم عمه و اندازه دور کمرخود را گزارش کنید
تبصره 1: در صورت وجود ماهواره حتما مدل دستگاه - لیست کانالها و نام تنظیم کننده دیش را قید کنید
تبصره 2: در صورت مصرف مسکرات یا مواد مخدر نوع جنس و میزان مصرف را نوشته و قیافه خودتان را بعد از این اعمال با رسم شکل توضیح دهید.
تبصره 3: در صورت داشتن هر گونه روابط غیر اخلاقی با ذکر زمان و مکان و کروکی صحنه به تفکیک بیان کنید

2-هنگام ثبت نام حتما برچسب روی پیشانی و لباس فرم بنفش و صورتی وبلاگ نویسی را دریافت کنید تا تشخیص شما در خیابان برای ما آسان تر باشد.

3-پس از تکمیل طرح ساماندهی و جمع آوری کامل اینترنت وبلاگ های مجوز دار می توانند روزهای دوشنبه نوشته های خود را در میادین میوه و تره بار بساط کنند.

4-از خواهران وبلاگ دار تقاضا می شود در طراحی قالب خود فقط از رنگهای تیره ترجیحا قهوه ای و مشکی استفاده کنند.

5-ثبت وبلاگهای مختلط کان لم یکن نلقی میشود و کلاً غیر قانونی است. در مورد وبلاگ های محارم مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد و در صورت تصویب به هر آقای همخونه 4 سهمیه آلوچه خانوم دولتی یارانه ای داده خواهد شد.

6-وبلاگ های ثبت شده شامل طرح مکانیزه شهرداری و طرح زوج و فرد نیز خواهند بود.

7-لطفاً وبلاگهای خود را راس ساعت 9 شب جلوی در قرار دهید.

8-در صورت مخالفت با طرح مذکور فقط نوشتن نام و آدرس در سایت کافی است.

بابا اینا رو یه جا بنویسید . اینا تاریخ طنز مملکته. بعد از حکم شلوار پوشیدن بهایم محترم در کشور دوست و برادر سمت راست، این ایده حقیقتاً بی نظیره. ولی خدایی کاش خرابش نکنن و تا تهش رو ببینیم. دوست دارم ببینم بین ماها واقعاً چندتا وبلاگ فروش بی جربزه و قاب دستمال هست که فیل شون پوشک نمی بنده و بسته نمی شه. آمار جالبیه و محک خوبی برای ادعاهای ما.

پی نوشت:
به جان خودم همین الان خر به کله ام سم زد، توبه کار شدم، در یک لحظه طلایی رفتم ببینم قضیه راسته که دیدم سایت مربوطه لنگاش هواست. احتمالاً برادران خودشونو در سیستم ثبت نکرده اند و مسدود شده اند. این بوی چیه میاد راستی؟خوشحالن بخدا مردم