Sunday, January 21, 2007

<< بلاگفای امٌ القرا>>
مجهز به ابتکاری ترین "سرویس" سانسور
(با توجه به محدوده خاص"فارسی زبانان" زبون بسته "وبنا" ی بازجویان عزیز ام القرا )!


در بین 1100 تار نمایی که از نمایه ها (فهرست وب ایرانی) لینک دریافت کرده ا ند، وبلاگ مستطابی هم وجود دارد، متعلق به شخص شخیص "مبتکر" خدمات (!) کامپیوتری بلاگفای ام القرا، که در مقام "مدیریت"بلاگفای ام القرا ، از نیمه دوم دسامبر 2006 به طور "مستقل" انجام "وظیفه" کرده است تا نمایه ها "مجاز" نباشد در "کامنت دونی" وبلاگ هایی که از نمایه ها لینک گرفته اند (و از "خدمات" بلاگفای ام القرا " بهر مند" هستند) یادداشت بگذارد:

اسم : نمایه ها (فهرست وب ایرانی)
سلام
و لینک
مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
http://www.cyrusnews.com/news/digaran
...............................................


"بلاگفا سایت هایی را فیلتر می کند که از لحاظ تجاری با آنها اختلاف دارد... این اقدام بلاگفا یک اقدام تجاری در مقابل شرکت رقیب است... تمام سایت های گروه رقیب در بلاگفا فیلتر شده است"

وبلاگ دنیای مجازی یا فاجعه مجازی در ایران
http://openlearningcenter.blogfa.com/post-152.aspx


.................................................


"شاید کمتر روزی باشد که در نقد فعالیت و یا سیاستهای خودم در سایت بلاگفا در بین وبلاگهای فارسی چیزی نخوانم. گاهی ناراحت می شوم و گاهی خوشحال . خوشحال از اینکه آنقدر موثر بوده ام که احتمالا سیاست یا نحوه برخورد من قابل بحث و نقد باشد و گاهی ناراحت که چرا برخی دوستان کم لطفی میکنند... اگر از مدتی قبل (حداقل در یک ماه گذشته) همان لینک را در بلاگفا می نوشتی می دیدی که این آدرس و نه الزاما اعتراض خاصی بلاک شده است... اینها تنها سایت یا واژهایی نیستند که در بلاگفا بلاک شده است سایتهایی که از ابزار و امکانات سایت و در وبلاگ یا نظرات وبلاگها جهت تبلیغ و کسب بازدید کننده استفاده میکنند(اسپم) و سایتهای که برخوردی نادرست و یا اقدام کرده اند (مانند انتشار راهنمای حذف تبلیغات و اخبار کذب و...) و همچنین فحشهای رکیک در بخش نظرات وبلاگها بخشی از اقدامات سایت است.شاید بخشی از آنها از نظر شما مثبت و بخش منفی باشد و البته هر کاربری حق دارد در این مورد نظر خاص خود را داشته باشد.اما دوست من کمی هم به فکر من باش و به فکر میزبان وبلاگت، اینکه آیا به نظر تو درست است که سایتهایی که ابزاری جهت تخریب بلاگفا و حتی دیگر سرویسهای وبلاگ فارسی هستند و مدیران آنها در برخورد خصمانه خود با سایت از هیچ کاری دریغ نمی کنند براحتی از کاربران بلاگفا و با استفاده از امکانات و ابزار سایت لینک مستقیم دریافت کنند ؟ لینکی که به قول دوستی همچون بوسه ای است" !

بلاگفای بازجوی عزیز ام القرا
http://shirazi.blogfa.com/post-59.aspx
.............................................

"با توجه به محدوده خاص فارسی زبانان ...<<... بلاگفا>>... نشانگر موفقیت وب فارسی " !

وبنای بازجویان عزیز ام القرا
يکشنبه ۱ بهمن ۱٣٨۵ - ۲۱ ژانويه ۲۰۰۷
http://www.webna.ir/news/?id=441005822