Monday, October 17, 2005

سرزمین آفتاب


پیش‌نهاد می‌کنم به جای این‌که مثل صفحه‌‌ی خط خورده دائم بگوئیم آمریکای جهان‌خوار، انگلیس استعمارگر، اسرائیل اشغال‌گر، فرانسه‌ی جاه‌طلب، آلمان فرصت‌طلب همه به دنبال زروگوئی به ما هستند فکری به حال کسانی که موجب شده‌اند تمام دنیا جلوی ما در بیایند بکنیم. یا نه ... به پاک کردن صورت مسئله ادامه داده و با اتکاء به امام زمان و نیروهای غیبی و اجنه به شاخ و شانه کشیدن‌های حکومت برای دنیا، بی‌اعتنا بمانیم؟
پ.ن. من مخالف هر نوع یورش نظامی به ایران هستم ولی اگر پیش بیاید هیچ تعجبی نمی‌کنم. وقتی حکومت ما مبدل شده به یک سیستم پرخاش‌گر بدون صاحب، مملکت‌مان محل و مأمن تروریست‌های فراری و حکومت‌مان ماشینی برای صدور جمهوری اسلامی به دنیا! (آن‌هم از نوع تروریستی و متحجر‌اش) آیا این‌که دنیا بخواهد جلوی‌اش به‌ایستد آن‌قدر‌ها موجب حیرت است؟


................................................

خوا نندگان سر زمین آفتاب:


نويسنده: Just An Input

هاله خانم تعجب می کنم که چطور تا حالا متوجه نشدی. جهان‌خوار، استعمارگر، اشغال‌گر و ... اسم فامیلشونه. ما چون خیلی مودبیم و به همه احترام می ذاریم عادت داریم همه رو با اسم کاملشون صدا کنیم! (تازه شانس آوردیم که در فارسی "میدل نیم" مد نیست.)


نويسنده: گاو مقدس

هاله عزیز چرا دنباله رو باشیم و بگوییم "آمریکای جهان‌خوار، انگلیس استعمارگر، اسرائیل اشغال‌گر، فرانسه‌ی جاه‌طلب، آلمان فرصت‌طلب" و نگوییم ایران ملازده و آخوند یعنی کثافات مذهبی. این نابالغان سیاسی چنان در لذت قدرت لا متنازع غرق شده اند که فکر میکنند جهان و اندرون آنرا بخاطر وجود ایشان خلقت نموده اند. چنان محو توهمات اند که جهانیان را بندگان مطیع خود میپندارند. اگر کسی واقعیت را ابراز و بر خلاف نظر و عقیده آنان سخن گوید مهر شیطانی و ارتداد و کافر حربی بر پیشانیش میزنند. این از خدا بیخبران با برنامه ای تدوین و تایید شده ، ما را وادار به دخول چاه ویل جنگ خانمانسوز دیگری میکنند. این شاخ و شانه و عربده کشیدنهای نماز جمعه ای و سخنگویان سازمانهای جیره خوار دولتی زمینه ای برای جنگ بعدی است.
27 سال است که: وعده های خوش آسمانی و زمینی داده اند ولی هنوز شکم ایرانی گرسنه است و بیخانمانیم. وعده واقعیت دادند ولی خرافات و موهومات نان شب و روزمان شده و ایران ما بالاترین مصرف کننده مواد مخدر در دنیاست.وعده عدل دادند ولی غیر از ظلم و شکنجه چیزی نصیبمان نشد.وعده حقوق انسانی دادند ولی دومین کشور دنیا از نظر تعداد اعدام ها هستیم.وعده تساوی دادند ولی در بالا کشیدن بیت المال مردم توسط ملایان منظورشان بود.وعده تمدن دادند ولی مردم جهان ما را بعنوان تروریست بین المللی میشناسند.وعده صلح و دوستی دادند ولی با ایران و ایرانی بمثابه دشمنان برخورد نمودند.از آنجا که لیاقت و توانایی آنرا ندارند که ملت بزرگی را رهنمون باشند و پیشرو ، ناچار در اینند که بجنگ دیگری واردمان کنند اگر آن بار گناهش را بگردن صدام انداختند و در طول مدت هشت سال با هزاران خدعه و نیرنگ در تمام امور زندگیمان رسوخ کرده و هزاران نفر از جوانانمان را به سلاخ خانه های ظلم رژیم کشاندند و نابود کردند ، این بار در ابعادی بسیار گسترده تر و حجیم تر نسبت به معدوم نمودن همه آثار انسانی و تمدن و ملت ما بپردازند و گناهش را بگردن "از نان شب واجبتر" یعنی بمب اتم بیاندازند. در آینده ای نه چندان دور تلخی این حقیقت را در مییابیم.ولی آیا این بار بیداریم و هوشیار ؟


نويسنده: مهرداد

سلام..... حالا که به سیاست‌های دوره‌ی اول انقلاب و به‌ویژه دوره‌ی جنگ رو نگاه می‌کنم، این یک سیاست احمقانه‌ی آن زمان بود که به قول خودشان می‌خواستند نظم دنیا را به هم بزنند. آن زمان( آغاز جنگ) رجایی ورود نفت‌کش‌ها را به دریای فارس ممنوع کرد و این خشم اروپایی‌ها را برانگیخت و بعد در جواب سحابی گفت که چون انقلاب ما اصیل است، دنیا با اصالت آن مشکل دارد! نمی‌دانم آن زمان سحابی تصمیم گرفت تفرقه را از بین ببرد یا سازش(!) کرد؟ اما امروز دیگر مسلم است که آن سیاست ما را فلج کرد. آن‌ها تقلید انقلاب‌های دیگر همچون کوبا را می‌کردند. اما آن زمان پشتوانه‌ی ملی داشتند. همه می‌خواستند از میهن دفاع کنند مردم به آرمان‌های مزخرف انقلاب پای‌بند بودند، می‌رفتند و می‌جنگیدند و هر روز بیش‌تر فلج می‌شدیم. اما امروز نمی‌دانم چرا احمدی‌نژاد که خود را رجایی می‌نامد به چی دل‌خوش است؟ چه پشتوانه‌ای دارد، ملی؟ دین؟ نسل امروز بی‌اعتقاد است. آن‌ها می‌خواهند زنده‌گی کنند. آن‌ها جنگ‌گریز هستند و هیچ بعید نیست که تانک‌ها امریکایی در ایران هم مانند عراق پارک کنند.بگذریم، به کجا داریم می‌رویم؟ حیرانم...موفق باشی.