Saturday, January 10, 2009

خائن اون کسی است که از حلقوم این ملت می گیره ٬ تو لبنان و فلسطین و اکوادور و السالوادور خرج می کنه

گفتنی های امیرفرشاد ابراهیمی
http://www.goftaniha.org/


حماس جنایت می کند، رهبر حماقت می کند، ماهم حمایت می کنیم



این روزها غزه و غزه نویسی مد شده و همه برای نشان دادن روشنفکریشان و اینکه چقدر حس انسان دوستانه دارند از غزه می نویسند از ظلمی که بر کودکان و زنان و پیرمردان و پسرزنان فلسطینی می رود ، از اینکه اسرائیل جنایتکار در کمترازیک هفته چهارصد و اندی انسان را کشت ، از اینکه فلسطین اشغالی است و اسرائیل هر چه زودتر باید گورش را گم کند و برود و ....این روزها همه دو آتیشه یه پا احمدی نژاد شده اند و کمر به محو اسرائیل بسته اند ، بعضی ها هم شده اند آیه الله خمینی و سطل دستشان گرفته اند تا هر کدام به حکم مسلمان بودن خودشان آبی بپاشند به اسرائیل تا این لکه ننگ از دنیا محو شود .و خدا نکند که موضوعی و سوژه ای در همین وب های فارسی مد روز بشود از بنر گرفته تا دهها ادا و اطوار سریع باب می شود و خلاصه می شود دل مشغولی و بعد چند روز دیگر هم اگر از یکیشان بپرسی غزه کجاست ؟ فکر می کند حتما چیزی شبیه اره است و می گوید توی کشو را قشنگ بگرد همونجاست !
در اینکه اسرائیل نابخردی ، بی تدبیری ، ناجوانمردی هرچه حالا بخواهیم اسمش را بگذاریم کرده هیچ شکی ندارم به هر حال می توانست کاری غیر از این بکند اما ای کاش همه آنهایی که فقط لعن و نفرین بلدند کمی ماجرا را آنطوری هست و بدون عینک سیاه و سفید دیدن ببینند .
حماس بدون توجه به توافق از پیش تعیین شده آتش بس به یکباره بر بام و بر مساجد و بیمارستان ها و مدارس و حتا مهدکودکها نیروهای نظامی و ادواتآتش افروزی خودرا بنا کرده و اسرائیل را هدف موشکهای دست ساز خود قرار می دهد ، موشکهایی را که معلوم نیست از کجا و کدام کشور ابله تر از خود گرفته که بیش ازاثر تخریبی و نظامی بیشتر تحریک کننده است و البته که موشکها هم بر خاک اسرائیل بر زمین می نشینند و که مسلم است بی شک آنها هم زنان و کودکان و غیرنظامیان اسرائیلی را طعمه خود می کنند .

حماس از زنان و کودکان و خردسالان و اماکن غیر نظامی اش سپر و خاکریز انسانی می سازد و اسرائیل هم مثل هر کشوری دیگر خود را موظف به دفاع از خاک و شهروندانش می داند و به دفاع برمی خیزد ، از رسانه های خود به تمام فلسطینی ها و ساکنان غزه هشدار می دهد که جنگ آغاز شده است و بروند پناه بگیرند و حتا با اس ام اس های تلفنی به مردم غزه هشدار می دهد که سرزمین خود را ترک کنند و از سویی دیگر ساکنان این باریکه از ترس هشدارهای حماس نه جرات ترک منطقه را دارند و نه کشور هم مرزو برادر و هم کیش و هم زبانشان مصر راهی برای فرار آنان باز می کنند ، و بالاجبار در غزه مجبور به ماندن می شوند و حماس هم باز این ماندن اجباری شان را مقاومت اعلام می کند و باز از بالای پشت بامهای آنان جنگ را پی می گیرد و بر سر و کله شهرک نشینان اسرائیلی موشک می پراکند ! و اینچنین می شود که غزه می شود خونین شهر . حماس که ید طولانی ای در اینگونه حماقتها و جنایتها دارد و بارها و بارها دست به آشوب و بلوا و برادر کشی زده است ، با پرتاب موشکهای بی خاصیتش اسرائیل را تحریک و جری می کند و اسرائیل هم به دفاع و مقابله برمی خیزد ( لفظ مقابله به مثل در موشک پراکنی لااقل برای بسیاری از هم نسلان من لفظی آشناست !) ، و در این حمله و مقابله مثل است که خوراک تبلیغاتی برای حماس فراهم می شود و آن هم مویه کردن زنان و بازماندگان این حماقت تاریخی است .

صرفنظر از اینکه در این جدال احمقانه چه کسی مسبب هست و عامل و عاملان چه کسانی هستند و آیا به هر حال باید واقعیات امروزی را بپذیریم یا نه آیا به نظر شما نبش قبرهای تاریخی دوای درد امروزی هست ؟ اینکه بگوئیم اسرائیل کشور نیست ! اسرائیل اشغالگر هست ! اسرائیل باید محو شود چه دردی را دوا می کند ؟ حضراتی که استادند در نبش قبرهای تاریخی و پیچیدن نسخه های اینچنینی برای مردم مظلوم فلسطین و هی شانتاژ می کنند و می گویند اسرائیل اشغالگر را باید محو کرد چرا خود پس با این احتساب به جنگ اشغالگران سرزمینهای خودشان نمی روند ؟ اسرائیل بیش از هفتاد سال است که تشکیل شده و کشوری است به تعبیر آقایان جعلی ! خوب با این حساب پس عراق و آذربایجان و افغانستان و گرجستان و ... هم اشغالی هستند آقایان چرا کاتیوشاهای خود را به دست همین بسیجیان و حزب اللهی ها نمی دهند که بروند به جنگ غاصبان تا این اشغالگران را محو کنند ؟ حالا اینها در حدود صد سالی است که اشغال شده و اگر هفتاد سال اشغال فلسطین را هم مبنا قرار می دهند دیگر حتما تکلیف جزایر تنب کوچک وبزرگ و ابوموسی هم که معلوم است ! حماس این روزها جنایت می کند و حتا فلسطینی ها هم به این جنایت خود اقرار دارند ، صداوسیمای جمهوری اسلامی که روی هر چه سانسورچی را سفید کرده مصاحبه ای را برمی دارد و اول و آخرش را می زند و فقط نشان می دهد که کودک فلسطینی می گوید چهار خواهر خود را در بمباران از دست داده است ، اما آن قسمتی را که می گوید خواهرهای من را حماس به کشتن داده است پخش نمی کند !
(کامل و سانسور نشده این مصاحبه را ببینید ) ، دستگاه تبلیغاتی گوبلز آقای خامنه ای پیشوای جمهوری اسلامی در رسانه های خود دائم فریاد و ضجه مادران داغدیده فلسطینی را با آب و تاب پخش می کند و منتشر می سازد اما درست آنجایی که مادر داغدیده فلسطینی بعد از دیدن جسد دختر ۱۷ ساله اش در سردخانه که به دو نیم شده بود فریاد می زند : خداوندا حماس را نابود کن را حذف می کند (بخوانید) ، کاسه داغتر از آش می شوند و مصر را که دست کم سه بار در مقاطع مختلف رو در رو و تن به تن با اسرائیل جنگیده و اکنون او هم مثابه بسیاری از فلسطینی ها پذیرفته که باید با واقعیتی به نام اسرائیل کنار آمد و مسئله را بصورت عاقلانه پی گیری کند ، خائن می نامند اما رحمت بر آن شیری که آن دانشجوی رشید ایرانی خورده که فریاد بر می آورد که خائن اون کسی است که از حلقوم این ملت می گیره ٬ تو لبنان و فلسطین و اکوادور و السالوادور خرج می کنه ! (ببینید این سخنرانی کوتاه جسورانه را ) ، همین حضراتی که این روزها از نماینده مجلس و شهردار و وزیر و وکیل و رئیس جمهور و رهبر و آخوند و غیر آخوند هر روز دارند یقه می درانند و فریاد بر می آورند که سازمان ملل چرا ساکت است ؟ کجایند سازمانهای حقوق بشری و چرا بیانیه و قطعنامه نمی دهند چرا کسی از آنان سئوال نمی کند که مگر در نظر سما بیانیه ها و قطعنامه های سازمان ملل اعتبار دارد و مهم است ؟ اگر مهم است و این روزها در انتظارش هستید چرا به صدها بیانیه و قطعنامه سازمان ملل و دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل که شما را جنایتکار و قاتل و ناقض حقوق بشر می خواند لقب مشتی کاغذ پاره می دادید ؟ حرف بسیار است و وقت تنگ .