Tuesday, May 23, 2006

وبلاگهای نانا و آزادی برای همه

http://www.nanazola2.blogspot.com/

شروعي بر پايان !


هیات نظارت بر مطبوعات
روزنامه ارگان خبرگزاری جمهوری اسلامی را
موقتا توقیف کرد

حسن کامران، نماینده ناظر در هیات نظارت بر مطبوعات روز سه شنبه گفت: با رای سه نفر از پنج عضو این هیات روزنامه «ایران» ارگان خبرگزاری جمهوری اسلامی توقیف موقت شد.
وی گفت: مدت زمان این توقیف مشخص نیست و ربطی به اختلاف نظر مدیر مسئول روزنامه با مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد و روزنامه ایران، به علت چاپ کاریکاتور توهین آمیز به آذری زبان ها توقیف شد.
روزنامه ایران یک روز بعد از تظاهرات در تبریز به چاپ این کاریکاتور توقیف شد. روزنامه ایران سه بار از معترضان معذرت خواست و مانا نیستانی کاریکاتوریست این روزنامه به دادگاه کشیده شد اما این اقدامات مانع از اعتراضات دانشجویان آذری زبان نشد که هفته گذشته ازدانشگاه تهران به دیگر دانشگاه ها و به شهرهای مناطق آذری نشین ایران کشیده شد.
عشرت شایق نماینده تبریز در مجلس اعلام کرد
نمایندگان طرح استیضاح حسین صفارهرندی، وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی را تهیه کرده اند

. دوستان گرامي
انقلاب بهمن با مرگ مشکوک پسر خميني... شروع شد و مقاله اي که ...
.مگر نه ؟
من يکي از انقلابيون بودم که نام اين آخوند... را حتي نشنيده بودم
و برايم 15 خرداد و تيپاي شاه به او
با ماجراي شکستن شيشه اتوبوس ها توسط شهر وندان عجين بود

ميخواهم بگويم که اين ماجراهاي آذربايجان و اين توهين ميتواند همان جرقه اي باشد که ايران را سراسر و زنجيره وار به هم پيوست
فراموش نکنيداگر ادامه يابد تمامي ايران با اعتصاب و اعتراض برخواهند خواست تقريبا همزمان و اين يعني يک انقلاب ديگر بايد از شکم اين جنبش - انقلاب - رفراندوم - در رفتن هيات حاکمه و يا حتي شرايط جنگي زبانم لال!!! يک حکومت دموکراتيک پارلماني سکولار بيرون بيايد تا بتوانيم بگوئيم که مردم ايران اولين دموکراسي واقعي خاور ميانه رابه وجود آوردند .
کم اعتباري نيست در جهان
به تک تک ما ايرانيان وابسته است که نشان دهيم بابا درسته که تو سرمون ميزنن هميشه، ولي وقتي حوصله مون سر ميره ها ديگه دين و ايمون و خدا مدا نميشناسيم ميزنيم خود خدا رو هم لت و پار ميکنيم و فوقش بعدش ازش معذرت ميخواهيمو براش يه سري شمع تو سقا خونه ها روشن ميکنيم
مگه نه ؟

بخونيد بچه ها ......نانا