Thursday, February 23, 2006

وبلاگ حسن آقا درغربت

دومین‌هاتون را ندزدند!

دنیای سرمایه داری شرف رو خورده و آبرو رو استفراغ کرده. تقه زدم روی لینک http://z8un.com دیدم یک سایت تبلیغاتی ظاهر شد. قبلا هم گاهی وبلاگ زیتون مشکلاتی داشت ولی این بار گویا دومین ثبت شده به نام زیتون رو سرمایه دارها قاپیدند و بردند.
جریان این دومین‌ها به این صورت هست که، شما یک دومینی را که ثبت می‌کنید معمولا برای مدت یک سال هست و اگر بعد از یک سال دوباره آنرا ثبت مجدد نکنید رندان می‌تونن اونو به نام خودشون ثبت کنند و از زحمات شما بهره ببرند. وبلاگی مثل زیتون که روزانه بالای هزارتا هیت داره یقینا می‌تونه برای عده‌ای دزد غنیمت خوبی باشه که با 8 ، 9 دلار یک دومین با هیت مجانی بدست بیارند. درست مثل این می‌مونه که کسی یک دکان دونبش را با تعداد زیادی مشتری مفت و مجانی در اختیار کس دیگری بگذاره، خوب یقینا سرمایه‌دار مفت خور از چنین هدیه‌ای بدش نمی‌یاد.

قبل از اینکه دومین خُسن آقا رو به ثبت برسونم دیدم که hasanagha.com رو یک شرکت تبلیغاتی خریده با خودم گفتم عجب خرهایی هستند اینها! بعد که فکرش را کردم دیدم خیر اینها خر نیستند اینها 8 دلار می‌دهند و پتانسیل هزارها هیت رو مجانی کاسب میشن.

بهترین کار برای ثبت دومین این هست که، پول 5 سال یا بیشتر اون رو پیش پرداخت کنید تا برای مدت 5 سال خیالتون از بابت اون راحت باشه. بعضی از شرکت‌های ثبت وقتی شما دومینی رو بیشتر از یک سال به ثبت برسونید حتی تخفیف هم می‌دن.

http://hasanagha.net/blog/2006/02/post_2016.php